Početna Auto 2837 pregleda

Testirali smo Peugeot 3008: Šarmantan SUV postavlja trendove

KAKAV JE NA PRVU? Novi Peugeot 3008 1.2 PureTech
Vidi galeriju 1/7
Test: Peugeot 3008 Test: Peugeot 3008 Test: Peugeot 3008 Test: Peugeot 3008 Test: Peugeot 3008 Test: Peugeot 3008 Test: Peugeot 3008

Brz i živahan francuski crossover, pokretan 1,2-litrenim turbobenzincem sa 130 KS i s upečatljivim dizajnerskim detaljima, nudi odlično iskustvo vožnje i privlači poglede gdje god se pojavi

Francuski šarm osvaja na prvu, kako izvana, tako i unutra. Unutrašnjost odiše premium klasom, od materijala do stilskih detalja i modernih dizajnerskih rješenja. Digitalna ploča s instrumentima, smještena iznad atraktivnoga i smanjena obruča upravljača, neće baš biti najbolje vidljiva prosječno visokim ili nižim vozačima upravo zato što ju djelomično zaklanja smanjen sportski volan.

Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Središnji dodirni zaslon sadrži sustav infotainmenta i sve ostale funkcije automobila, poput: ventilacije, postavki automobila i sigurnosnih sustava te sustava asistencije vozaču. Glavne postavke središnjega zaslona biraju se pomoću piano-tipki smještenih ispod zaslona. Osim što su odličan stilski detalj, praktične su i olakšavaju odabir željenoga menija bez micanja pogleda s ceste.

Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Iako je naizgled različit od ostalih, prema voznim značajkama model 2008 klasični je SUV. Siguran je, stabilan u zavojima i pri velikim brzinama te poprilično tih. Pokreće ga 1,2-litreni turbobenzinac sa 130 'konja', sparen s osmerostupanjskim automatskim ZF mjenjačem, a na prvu se već doima uvjerljivim. U vožnji je poprilično živahan i brz, a do 'stotke' ubrzava solidnih 9,7 sekundi.

Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Izostao je skupi pogon na sve kotače, a umjesto njega Francuzi su se ovaj put odlučili na dodatak sofisticiranoga sustava protiv proklizavanja, koji na makadamskoj podlozi ugodno iznenađuje. Dobra izbalansiranost cijelog automobila manifestira se dobrim 'snalaženjem' u vožnji, bez obzira na kvalitetu podloge ispod 18-inčnih aluminijskih kotača.

Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Prijelazne omjere između stupnjeva prijenosa automatski mjenjač odrađuje gotovo neosjetno, a benzinski turbomotor sa 130 KS i 230 Nm okretnoga momenta moderan je i prihvatljiv baš svakome. Kočnice su također 'na nivou' i bez zamora zaustavljaju pri svim brzinama 1467 kg težak SUV.

Author: Slavko Midžor/PIXSELL foto: Slavko Midžor/PIXSELL

Bogat paket opreme Allure u ovom testnom modelu, između ostaloga, sadrži: sustav pokretanja bez ključa, krovne nosače, 3D navigacijski uređaj, sofisticiranu kameru za vožnju unatrag s kutom 360 stupnjeva, indukcijski punjač za smartphone te atraktivnu perla tamnocrvenu boju... Logika nam stoga govori kako cijena ne može biti niska pa za ovaj atraktivan i štedljiv SUV treba izbrojati nemalih 242.768 kuna.

 

tehnički podaci:
masa: 1467 kg
dimenzije: 44,7 x 184 x 162 cm
obujam: 1199 ccm
snaga: 96 kW/130 KS  
0 – 100 km/h: 9,7 s
najveća brzina: 197 km/h
potrošnja: 7,8 l/100 km
cijena: 242.768 kn 

 

Pogledajte naš test novog Porschea 911 (992):

Auto start YouTube kanal | Author: Auto start foto: Auto start

 

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.