Manje od 24 sata ostalo je do najvećeg automobilskoga događanja u drugome dijelu godine - salona automobila u Frankfurtu. Ovo je pet najiščekivanijih noviteta koji će sutra zasjati pod blještavim reflektorima...
Ferrari Portofino
Vijest o dolasku novoga "propetog konjića" u Frankfurt stigla je kao grom iz vedra neba. Model nazvan Portofino zamijenit će model California T. Pokretat će ga 3,9-litreni twinturbo V8 motor preuzet s modela 488 GTB, s malo manje snage, "svega" 600 KS. Ferrari Portofino prati dizajnerski stil svih najnovijih modela iz Maranella, poput 812 Superfasta i GTC4 Lussa. Više detalja još uvijek je nepoznato, a zna se samo da je Ferrari reklamni spot snimao u slovenskome Kopru.
Bentley Continental GT
Bentleyev model Continental GT na tržištu je već više od desetljeća, a u srce Njemačke stiže nam najnovija generacija britanskogasinonima za sportsko-luksuzni spoj. Što se izgleda tiče, radikalne promjene zadesile su bočne stranice i stražnji kraj, a prednja je maska sa svjetlima ostala prepoznatljiva i vjerna tradiciji. Dizajn zaista moramo pohvaliti, jer novi Continental GT uistinu izgleda vrlo impresivno. Cijena bi se trebala kretati oko 155 tisuća funti.
BMW M5
Jedan od najiščekivanijih automobila ove godine napokon je stigao. Bavarska zvijer naslijedila je sedam godina stari model F10 i u klasu sportskih srednjih limuzina ušla jača no ikad. Za pogon nove M "petice" zadužen je 4,4-litreni twinturbo V8 motor koji razvija 600 KS. Zanimljivo je da novi M5 ima xDrive pogon na sve kotače, ali se u postavkama sva snaga može prebaciti na stražnju osovinu i 2WD način vožnje za istinske "hardcore" ljubitelje. Cijena novoga BMW-a M5 u Njemačkoj će biti oko 110.000 eura.
Renault Megane R.S.
Najočekivaniji hot-hatch ove godine u punom izdanju stiže na crveni tepih IAA salona u Frankfurtu. Novi Megane R.S., unatoč kritikama, i dalje će imati isključivo prednji pogon, a pokretat će ga 2,0-litreni turbomotor koji bi trebao razvijati oko 300 konjskih snaga. Također, Renault će u svoj najbrži sportski auto ugraditi i 4Control sustav zakretanja stražnjih kotača u vožnji, radi boljih performansi i prianjanja. Na oduševljenje brojnih fanova, novi Megane R.S. stiže s mogućnošću odabira 6-stupanjskoga ručnog mjenjača, uz automatski mjenjač s dvije spojke.
Audi A7
Druga generacija "uglađene" njemačke limuzine također će najvjerojatnije biti pokazana u Frankfurtu. Uz potpuno novi izgled dolaze i najmodernija tehnologija, poluautonomna vožnja i novi snažniji motori. Tehnologiju će A7 preuzeti s novog A8, a zahvaljujući modernizaciji Audi A7 lako bi trebao konkurirati Porscheu Panameri i BMW-u serije 6 GT.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.