Boja na potpuno novom modelu 3008 praktički se nije ni osušila, a Peugeot već razmišlja o GTi verziji koja bi trebala privući više kupaca
GTi verzija bi bila najsnažniji model, ali će se na tržištu pojaviti samo ako dizelaš 3008 GT bude uspješan. Ove informacije otkrila je voditeljica projekta Marion David koja je istaknula da bi GTi verzija kompaktnog crossovera bila savršen izbor za kupce koji žele pristupačan automobil sa odličnim performansama. Iz istog razloga Peugeot razmišlja o modelu 2008 GTi.
Druga generacija modela 3008 koristi istu EMP2 platformu kao i model 308 GTi, tako da bi budući GTi vjerojatno koristio 1,6-litreni četverocilindrični motor sa turbo punjačem. Ovaj motor je dostupan u dvije verzije kada je riječ o hatchbacku, tako da razvija snagu od 250 ili 272 KS.
Peugeot 308 GTi od 0 do 100 km/h ubrzava za 6,2 sekundi, dok je snažnija verzija brža za 0,2 sekundi. Najveća brzina obje verzije je ograničena na 250 km/h, a s obzirom na to da je 3008 teži od hatchbacka, očekuje se da će biti i sporiji. U međuvemenu će model 3008 GT biti najsnažniji u ponudi, a pokreće ga 2,0-litreni turbo dizelaš uparen sa šeststupanjskim automatskim mjenjačem.
Model 3008 se proizvodi u Sochauxu, a prodaja počinje krajem ovog mjeseca širom Europe. Ako dobije 'zeleno svijetlo', GTi stiže 2018. godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.