Početna Auto 3950 pregleda

Usporedni test: Cijena Vitare svima je trn u oku, ma koliko bili dobri

1
Vidi galeriju 1/10
Usporedni test: Cijena Vitare svima je trn u oku, ma koliko bili dobri Usporedni test: Cijena Vitare svima je trn u oku, ma koliko bili dobri Usporedni test: Cijena Vitare svima je trn u oku, ma koliko bili dobri Usporedni test: Cijena Vitare svima je trn u oku, ma koliko bili dobri Usporedni test: Cijena Vitare svima je trn u oku, ma koliko bili dobri Usporedni test: Cijena Vitare svima je trn u oku, ma koliko bili dobri Usporedni test: Cijena Vitare svima je trn u oku, ma koliko bili dobri Usporedni test: Cijena Vitare svima je trn u oku, ma koliko bili dobri Usporedni test: Cijena Vitare svima je trn u oku, ma koliko bili dobri Usporedni test: Cijena Vitare svima je trn u oku, ma koliko bili dobri

Usporedili smo najprodavaniji SUV u Hrvatskoj, Suzuki Vitaru i konkurenta koji je u stopu prati, a riječ je o Renaultu Capturu

1 | Author: Autostart foto: Autostart

Vitara je najprodavaniji SUV u Hrvatskoj, u prvoj polovini godine prodano ih je 950, od čega je skoro svaka druga privatnim kupcima, pa Suzuki tako is S-Crossom i novopridošlim Ignisom drži prvo mjesto prema izboru privatnih kupaca. Po broju prodanih modela drugi je Duster, treći je “za broj veći” Tiguan, a četvrtu poziciju drži Renault Captur s omjerom 22 naprama 78 posto u odnosu privatnih i poslovnih kupaca.

1 | Author: Autostart foto: Autostart

Redizajnirani i tehnološki obnovljeni Captur stigao je u naše salone, a u tijeku je i prodajna akcija sa 7500 kuna popusta. Sasvim je stoga legitimna usporedba ova dva modela, tim više što su njihove tehničke značajke vrlo slične. Osnovnu Vitaru pokreće atmosferski benzinac 1,6 sa 120 KS, a jednako toliko snažan je i Capturov turbomotor 1,2 također s četiri cilindra. On je daleko moćniji od početnoga 0.9 TCe s 90 KS. Zahvaljujući turbopunjaču snagu razvija na 4900 okretaja i raspolaže s 205 Nm okretnoga momenta na 2000 okretaja.

1 | Author: Autostart foto: Autostart

U odnosu na Vitarin 1,6 koji snagu razvija na 6000 okretaja i čiji je okretni moment 156 Nm na 4400 okretaja, u vožnji je startniji i s boljim odazivom na gas za niskih okretaja. Captur 1,6 sekunda brže stiže do 100 km/h i ima šest stupnjeva prijenosa, no potrošnja goriva može znatnije oscilirati od 6,4 litre, koliko je prosječno trošio na testu, pa do 8,5 litara u gradskoj vožnji. “Japanac” manje oscilira i može se voziti s prosječnih 6,7 litara.

1 | Author: Autostart foto: Autostart

Vitara je 77 kilograma lakša, s većim tragom kotača sprijeda i izravnijim upravljačem pa je u vožnji agilnija od Captura koji je napravljen na podvozju Clija. Ujedno je i vrlo čvrsta i kompaktna pa ulijeva više povjerenja u vožnji na lošim cestama. Osim toga 15 mm je veći razmak od tla, 53 mm je duža, 5 šira i 45 mm viša od Captura pa uz konvencionalniji dizajn djeluje robusno. U dlaku su jednaki i prtljažnici, dimenzije kotača, kapacitet spremnika goriva, radijus okretanja, duljina jamstva s time što Renault nudi mogućnost produljenja dvije godine po cijeni 3800 kuna.

1 | Author: Autostart foto: Autostart

Što se tiče unutrašnjosti, u oba je modela korektna, kako po pitanju izgleda, pozicije sjedenja tako i razine udobnosti. Capturov Intense paket, drugi od četiri dostupna, i Vitarin treći - Elegance naprosto oduševljavaju opremom koja uključuje i brojne sigurnosne elemente. I tu su razlike samo u detaljima poput toga da Vitara dolazi sa zatamnjenim staklima straga i krovnim nosačima u serijskoj opremi, a Captur ih nema, ali je opremljen Easy Park Assistom, odnosno sustavom samostalnoga parkiranja i Full LED svjetlima.

1 | Author: Autostart foto: Autostart 1 | Author: Autostart foto: Autostart

Captur je dostupan u rasponu od 124.400 do 186.400 kuna i poput Vitare ima brojne opcije individualizacije auta. Vitara starta od 111.347 do 200.318 kuna za koje se dobiva top model s dizelskim motorom sa 120 KS, automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i pogonom na sve kotače. Nije stoga čudno što je Vitara najtraženija, a Captur je u stopu prati.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.