Dolazi s mnoštvom novotarija, ne bi li ponukao što više američkih kupaca da skrenu fokus sa SUV-ova i crossovera natrag na limuzine. Hoće li ovako izgledati i verzija za europsko tržište?
Platforma je preuzeta od prethodnog američkoga modela i ona nema veze s europskom platformom MQB, no novi Passat dolazi s mnoštvom novotarija. Značajno je redizajniran, impozantna je prednja maska rađena po uzoru na Touaregovu, zakrivljenija je krovna linija itd., ali, tipično u VW-ovu stilu, nema značajnijih odstupanja od prethodnoga modela. Volkswagen je začinio stvari LED svjetlima sprijeda i straga, koja su postala standard u cijeloj gami, a tu je i amblem 'Passat' na srednjemu dijelu prtljažnika, po uzoru na otmjeniji Arteon. Standardno je opremljen 17-inčnim naplatcima, no kupcima se kao opcija nude i 18 i 19-inčni kotači.
Unutrašnjost je bolje opremljena i dizajnirana, a tu je i novorazvijeni sustav infotainmenta, s dodirnim zaslonom i podrškom za Android Auto, Apple CarPlay i MirrorLink. Na 'meniju' su premium materijali, svježe boje i tri vrste materijala. Novi Passat pokreće isti 2.0-litreni četverocilindrični motor sa 176 'konja'. Okretni moment je povećan s 250 na 280 Nm, zahvaljujući novomu konverteru momenta i dorađenom softveru. Naravno, tu je i šesterostupanjski mjenjač DSG.
Lista dodatne opreme i popis sustava sigurnosti prilično su opsežni. Novi Passat će u američke salone stići početkom ljeta, a hoće li europska inačica izgledati isto, uskoro ćemo saznati.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.