. Ono što je uočljivo je da što je ispitanik stariji to je manje zainteresiran za kupnju automobila iz Kine
Sve više kineskih proizvođača pokušava se probiti na europskom tržištu. U reprezentativnom istraživanju, ADAC je upitao 1079 vozača u Njemačkoj o njihovoj spremnosti na kupnju automobila ovih marki.
Gotovo dvije trećine sudionika ankete načelno bi moglo zamisliti kupnju vozila kineske proizvodnje. Ono što je uočljivo je da što je ispitanik stariji to je manje zainteresiran za kupnju automobila iz Kine. Prema anketi, potpuno električni modeli posebno su popularni. Benzinski motor je na zadnjem mjestu kada je riječ o vrsti pogona.
Istraživanje ADAC-a pokazuje da je glavni razlog zainteresiranosti za kinesko vozilo cijena. Oko 80 posto zainteresiranih reklo je da im je pristupačna ponuda najvažnija. Ispitanici također cijene inovativne tehnologije i atraktivan dizajn kada je riječ o automobilima iz Kine.
Kod dijela ispitanika koji ne bi kupili kineski automobil, 54 posto je " opće rezervirano prema autima iz Kine, 40 posto misli da da je mreža servisa i trgovaca premala, a 39 posto izražava sumnju u kvalitetu vozila.
Zanimljivo je da gotovo trećina svih ispitanika, njih 26 posto, sumnja u zaštitu podataka. „Jako umrežena vozila izazivaju mnoge brige, posebno u pogledu pohranjivanja i obrade prikupljenih podataka“, objasnio je Florian Hördegen, voditelj tehnologije vozila u ADAC-ovom tehnološkom centru u Landsbergu.
Iako je potražnja za vozilima iz Kine u njemačkoj porasla za 47,6 posto u odnosu na prethodnu godinu, ona je i dalje na niskoj razini. Svi kineski proizvođači zajedno činili su samo 1,18 posto novih registracija u Njemačkoj 2023. godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.