Prvi put u povijesti kompanije motocikl s četiri cilindra u obliku V smjestio se na vrh ponude supersportskih motocikala talijanske tvrtke
Novi Panigale V4 (oznaka 1409) tako zamjenjuje model 1299 koji je dosada bio najjači Ducatijev adut, (ne računajući limitirani model Desmosedici RR). Novi je model razvijan u bliskoj suradnji s Ducatijevim MotoGP timom, koji je tehnologiju s trkaćega Desmosedicija uspješno prenio na cestovni motocikl, pa je novi Panigale V4 na tržištu postao motocikl koji je najbliži MotoGP "raketama".
Novi V4 tako postavlja revolucionaran i jedinstveni trend, a u isto vrijeme predstavlja i inovativne tehnologije te atraktivan dizajn. Glavna stvar u ovome motociklu, agregat V4, napravljen je tako da kombinira trkaće performanse s cestovnom upotrebom. U prijevodu to znači da Panigale V4 iz 1103 kubika izvlači čak 214 KS na 13.000 okretaja u minuti, uz 124 Nm momenta!
Uz brojnu konjicu, novi Ducati dolazi i sa sustavima Traction Control, Quickshifter i Launch Control, kao i s odabirom različitih modova vožnje. Što se cijene tiče, u Europi starta s 22.590 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.