Novi Polo koji bi trebao biti predstavljen na Pariškom salonu automobila bit će osovljen na čuvenu MQB platformu, no bit će tu novina koje će Polo olakšati za čak 60 kg, a i svi motori biti će s turbom
Prva generacija VW Pola predstavljena je još 1975., a od tada je Polo prodan u više od 14 milijuna primjeraka. Aktualna peta generacija imala je početkom 2014. umjereni redizajn, ali konkurencija nije spavala. I što je preostalo VW-u? Ništa drugo nego punom parom raditi na šestoj generaciji. Iako po medijima cirkuliraju samo ilustracije i skice, pretpostavlja se kako će premijera novog Pola biti na salonu automobila u Parizu.
Prema najavama novi će Polo biti lakši punih 60 kg, koristit će isključivo turbo agregate i slijediti trendove downsizinga. Početni motor bit će 1.0 TSI s 95 KS, a najsnažniji GTI približit će se brojci 200. Navodno se vodi briga o svakom detalju, najmanjem vijku..., koji moraju biti što čvršći i sigurniji, a što lakši. Igra s razvlačenjem platforme u novom će Polu doživjeti najveću do sada konstruktorsku razigranost.
Prema dostupnim insajderskim informacijama ona će biti u tek neznantno manjim gabaritina od one koju koristi veliki Golf! Sve to upućuje na neslućene mogućnosti koje će moći podariti; od prostora, preko voznih osobina pa sve do udobnosti. Hoće li to i biti najsavršeniji mali auto, proizveden ikada? Više, brže, jače, bolje...
Sasvim sigurno da će to biti Polo najvećih proporcija, da će samo u dužinu premašiti prvu generaciju Golfa iz 1975. za nevjerojatnih 30 cm. Talijanski ilustrator Marcelo Poblete, čije radove objavljujemo, koristio je sve dostupne informacije i čini se kako izgledom, ali i koncepcijom nikada nije bio bliži Golfu! Znano je kako VW igra na provjerenu kartu i kupcima daje samo ono što žele.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.