Tvrtka se i dalje drži svog prethodno najavljenog cilja da ima potpuno električnu ponudu od 2033., ali će postupno proširivati hibridnu ponudu
Audi će proširiti i unaprijediti svoju hibridnu ponudu u nadolazećim godinama jer će prijelaz s automobila s unutarnjim izgaranjem na električna vozila trajati “dulje nego što se u početku mislilo”.
Tvrtka se i dalje drži svog prethodno najavljenog cilja da ima potpuno električnu ponudu od 2033., ali će postupno proširivati hibridnu ponudu nudeći opciju s motorom s izgaranjem i s električnim pogonom u svakom od svojih ključnih segmenata do tada, kao što već radi s Audijem Q5 i Q6 E-tron, na primjer.
Druge tvrtke, uključujući Mercedes, BMW, Ford, BYD, Kiu i Stellantis, također su izrazile dugoročne ambicije s hibridnim pogonskim sklopovima posljednjih mjeseci iz istih razloga.
Izvršni direktor Audija Gernot Döllner rekao je da je strategija tvrtke "sigurna za sljedećih 10 godina", što će, kako predviđa, biti produžena "faza prijelaza" između vozila s pogonom na izgaranje i električnih vozila.
“Unutar Volkswagen Grupe, rano smo prepoznali da su plug-in hibridi relevantna projektna tehnologija i sada vidimo da je most duži nego što smo u početku mislili,” rekao je novinarima.
Uvažavajući povećanu potražnju za hibridima, Audi je razvio novu obitelj motora s unutarnjim izgaranjem za svoju sljedeću generaciju plug-in hibridnih modela, koji će moći prijeći do 100 kilometara na električni pogon zahvaljujući znatno većoj bateriji.
Nova svestrana PPC arhitektura koja stoji iza ovih automobile, a koju koristi i A5, također može prihvatiti pogonske sklopove za produljenje dometa (range extender), iako tvrtka tek treba potvrditi planove u tom području.
Unatoč Audijevom ponovnom fokusu na hibride, Döllner je rekao da je dugoročni stav tvrtke da će električna vozila postati mainstream.
Döllner je rekao: “Trenutno vidimo polagani negativni trend u baterijskim električnim vozilima, ali još uvijek postoje pozitivne stope rasta u vezi s njima, tako da su stope rasta samo usporile. Vjerujemo, posebno sa stopom inovacija u segmentu baterijsko-električne energije, da je baterijsko-električno vozilo superiorno. Najmanje sljedećih 10 godina imat ćemo prijelaznu fazu s tri relevantna pogona: to su visoko učinkoviti pogoni s unutarnjim izgaranjem, plug-in hibridi i baterijska električna vozila. Pozitivna poruka je da smo fleksibilni.”
Döllner je također najavio da će Audijeva linija električnih automobila “prve generacije” biti dovršena 2027., godinu dana nakon lansiranja posljednjeg modela s unutarnjim izgaranjem, koji će, na temelju procijenjenog vremena lansiranja, vjerojatno biti sljedeća generacija Audija Q7.
Tvrtka trenutno prodaje četiri električna automobila i uskoro će predstaviti novi A6 E-tron kasnije ove godine. Očekuje se da će novi A4 E-tron uslijediti iduće godine, a poznato je da su u razvoju i električni ekvivalenti A3 i A8.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.