Dok Audijevi modeli koje poznajemo imaju sve vrste pogona, AUDI-ji će biti isključivo električni
Audi je prošle godine najavio "lansiranje" nove marke AUDI za kinesko tržišta a sada smo dobili uvid i u njihov budući model te daljnje informacije o novom brandu.
Tijekom godišnje konferencije Audija (ne AUDI-ja) za novinare, izvršni direktor Gernot Döllner najavio je da će prvi serijski AUDI biti predstavljen na sajmu Auto Shanghai 23. travnja. Ime modela ostaje tajna, ali znamo da se radi o serijskoj verziji prošlogodišnjeg AUDI E koncepta (na slikama) .
Dok Audijevi modeli koje poznajemo imaju sve vrste pogona, AUDI-ji će biti isključivo električni. Sestrinska marka nije čisti projekt Volkswagen grupe, jer se automobili razvijaju zajedno s lokalnim proizvođačem automobila SAIC. Nakon lansiranja na tržište prvog modela sljedećeg mjeseca, uslijedit će još dva vozila, SUV i Sportback, u sljedeće dvije godine. Kao i kod E-koncepta, na ovim vozilima neće biti tradicionalnih četiri prstena koji su na nasu automobila zamijenjeni velikim slovima "AUDI".
Ako je vjerovati konceptnom modelu, ova vozila značajno će se razlikovati od Audi modela dostupnih diljem svijeta. Premijerno vozilo najbolje možemo opisati kao mješavinu elegantnog Sportbacka i karavanskog praktičnijeg Avanta. Iznutra je je sve puno zaslona,a fizičke tipke su svedene na minimum. Međutim, sve to bi se moglo promijeniti sa serijskom verzijom.
AUDI E se temelji novoj naprednoj digitaliziranoj platformi razvijenoj zajedno sa SAIC-om i malo je dulji od A5 Avanta , ali još uvijek kraći od novog A6 Avanta. AUDI tvrdi da je zahvaljujući suradnji sa SAIC-om vrijeme razvoja smanjeno za 30 posto. E-koncept je imao masivan međuosovinski razmak od 295 cm, malo duži od onog kod A6 Avanta.
Koncept ima veliku bateriju od 100 kWh, koja omogućuje doseg od 700 kilometara u "optimističnom" CLTC ciklusu. Koncept je imao 800-voltnu arhitekturu za ultra-brzo punjenje, a trebalo mu je 10 minuta da se baterija napuni za doseg od 370 kilometara. Baterija pokreće dva elektromotora koji zajedno proizvode 764 KS i 800 Nm okretnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,6 sekundi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.