Početna Novosti 169 pregleda

AUDI koji nije Audi je najavio svoj prvi automobil

FOTO: AUDI

Dok Audijevi modeli koje poznajemo imaju sve vrste pogona, AUDI-ji će biti isključivo električni

Audi je prošle godine najavio "lansiranje" nove marke AUDI za kinesko tržišta a sada smo dobili uvid i u njihov budući model te daljnje informacije o novom brandu. 

Tijekom godišnje konferencije Audija (ne AUDI-ja) za novinare, izvršni direktor Gernot Döllner najavio je da će prvi serijski AUDI biti predstavljen na sajmu Auto Shanghai 23. travnja. Ime modela ostaje tajna, ali znamo da se radi o serijskoj verziji prošlogodišnjeg AUDI E koncepta (na slikama) .

Author: AUDI foto: AUDI

Dok Audijevi modeli koje poznajemo imaju sve vrste pogona, AUDI-ji će biti isključivo električni. Sestrinska marka nije čisti projekt Volkswagen grupe, jer se automobili razvijaju zajedno s lokalnim proizvođačem automobila SAIC. Nakon lansiranja na tržište prvog modela sljedećeg mjeseca, uslijedit će još dva vozila, SUV i Sportback, u sljedeće dvije godine. Kao i kod E-koncepta, na ovim vozilima neće biti tradicionalnih četiri prstena koji su na nasu automobila zamijenjeni velikim slovima "AUDI".

Author: AUDI foto: AUDI

Ako je vjerovati konceptnom modelu, ova vozila značajno će se razlikovati od Audi modela dostupnih diljem svijeta. Premijerno vozilo najbolje možemo opisati kao mješavinu elegantnog Sportbacka i karavanskog praktičnijeg Avanta. Iznutra je je sve puno zaslona,a fizičke tipke su svedene na minimum. Međutim, sve to bi se moglo promijeniti sa serijskom verzijom.

Author: AUDI foto: AUDI

AUDI E se temelji novoj naprednoj digitaliziranoj platformi razvijenoj zajedno sa SAIC-om i malo je dulji od A5 Avanta , ali još uvijek kraći od novog A6 Avanta. AUDI tvrdi da je zahvaljujući suradnji sa SAIC-om vrijeme razvoja smanjeno za 30 posto. E-koncept je imao masivan međuosovinski razmak od 295 cm, malo duži od onog kod A6 Avanta.

Author: AUDI foto: AUDI

Koncept ima veliku bateriju od 100 kWh, koja omogućuje doseg od 700 kilometara u "optimističnom" CLTC ciklusu. Koncept je imao 800-voltnu arhitekturu za ultra-brzo punjenje, a trebalo mu je 10 minuta da se baterija napuni za doseg od 370 kilometara. Baterija pokreće dva elektromotora koji zajedno proizvode 764 KS i 800 Nm okretnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,6 sekundi.


 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.