Osim dizelskog agregata tu je i električni sustav koji, kako tvrde iz kompanije, uvelike pomaže smanjenju potrošnje goriva
Audi nastavlja u visokome ritmu i,sudeći prema ovome modelu, ne kani odustati od popularnih agregata TDI. U novi SQ8 ugradio je četverolitreni motor V8 koji razvija 435 KS i 900 Nm okretnog momenta.
Do 'stotke' ubrzava samo 4,8 sekundi i maksimalno može pojuriti 250 km/h. Valja spomenuti kako se snaga na sve kotače prenosi putem osmerostupanjskog automatskoga mjenjača. Da bi smanjio potrošnju goriva i emisiju CO2 Audi je ugradio električni sustav koji potpuno gasi motor do brzine 160 km/h, ali na samo 40 sekundi.
Zanimljivo je što je maksimalni okretni moment dostupan već za 1000 okretaja u minuti. Izvana SQ8 krase redizajnirani prošireni odbojnici, straga se ističu četiri ispušna topa, a unutra je prepoznatljiv Audijev moderan stil s trima dodirnim ekranima. U salonima se očekuje krajem godine, a početna cijena bit će oko 100.000 eura.
Pogledajte naš test luksuzne Toyote Camry:
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.