Na salonu automobilu u Los Angelesu Audi je predstavio svoj novi koncept E-Tron GT, koji stiže već 2020. godine kao konkurent Teslinu Modelu S
Audi je već dugo najavljivao kako želi postati veliki konkurent Tesli, a svojim konceptima u posljednje vrijeme dokazuje kako je na dobrome putu. Većina električnih automobila najavljuju se kao SUV-ovi ili 'crossoveri', upravo zato što je to najbrže rastući segment, ali u mnogim segmenatima nema električnih vozila. Ako naprimjer želite električnu limuzinu, vaš jedini izbor može biti Tesla Model S, a upravo to je Audi odlučio promijeniti.
Na salonu automobila u Los Angelesu Audi je predstavio svoj novi koncept, E-Tron GT. Iako je to samo konceptno vozilo, Audi je odmah potvrdio kako će serijska verzija krenuti u prodaju već 2020. godine. Automobil stiže s baterijom od 90 kWh i dvama elektromotorima - jedan za prednje kotače, a jedan za stražnje kotače. Tako će ova futuristička limuzina razvijati čak 590 konjskih snaga, a do 'stotke' bi trebala stići za 3,5 sekundi.
Zanimljivo je kako bi, prema tvorničkim podacima, do 200 km/h trebala stići već za 12 sekundi, a maksimalna brzina bi bila ograničena na 240 km/h. Prema novom standardu WLTP, Audi E-Tron GT će imati doseg 400 kilometara, a 80 % baterije može napuniti za samo 20 minuta. Tio je dovoljno za 318 kilometara dosega.
Ispod sjedala putnika u vozilu bi se trebala nalaziti baterija pa bi tako E-Tron GT trebao imati vrlo nizak centar gravitacije, baš kao što ga ima i Audijev superautomobil - R8. Osim toga, motori sprijeda i straga će omogućiti tehnologiju 'torque vectoring'.
Naravno, ovo ne bi bio revolucionaran koncept da nema i posebnu unutrašnjost. Kontrolna ploča je prekrivena posebnom sintetičkom kožom, a sjedala su napravljena od recikliranih vlakana. Zanimljivi su i detalji poput tepiha, koji su izrađeni od starih ribarskih mreža. Kontrolna ploča sa svojim digitalnim instrumentima podsjeća na novije Audijeve modele, poput A6, A7 i A8, iako bi u E-Tron GT-u središnji dio trebao biti više posvećen vozaču.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.