Početna Novosti 190 pregleda

Audijev novi AUDI se pokazao velikim hitom

FOTO: AUDI

Privlačnost novog modela posebno je jasna kada se pogledaju cijene. Osnovna verzija, preračunato, stoji oko 28.000 eura!

Audi je u Kini krenuo novim putem, i to bez svog najprepoznatljivijeg simbola. Na tamošnjem tržištu nedavno je debitirala potpuno nova marka koja se zove isto, ali na maski ne nosi četiri prstena te joj se ime piše velikim slovima: AUDI. Prvi model, AUDI E5 Sportback, odmah je izazvao nevjerojatan interes. U samo 30 minuta nakon otvaranja knjige narudžbi prikupljeno je 10.153 rezervacija, što jasno pokazuje da ovaj naizgled čudan eksperiment Volkswagen grupe ima smisla.

Author: AUDI foto: AUDI

AUDI je rezultat suradnje s kineskim proizvođačem SAIC, a automobili se proizvode u postrojenju u Antingu pokraj Šangaja. Za razliku od globalnog Audija, nova marka u ponudi će imati isključivo električne modele namijenjene isključivo kineskom tržištu. Uz E5 Sportback najavljena su još dva vozila, među njima i veliki karavan koji će se smjestiti između A5 Avanta i A6 Avanta po dimenzijama.

Author: AUDI foto: AUDI

Privlačnost novog modela je jasna kada se pogledaju cijene. Osnovna verzija, preračunato, stoji oko 28.000 eura, nudi stražnji pogon, elektromotor sa 295 KS i bateriju kapaciteta 76 kWh. Doseg prema kineskom CLTC ciklusu iznosi 618 kilometara. Top izvedba s dva elektromotora i Quattro pogonom razvija čak 776 KS, koristi bateriju od 100 kWh i do stotke stiže za samo 3,4 sekunde. A sve to se dobiva za približno 38.000 eura, cijenu za koju je u Europi teško dobiti bilo kakav električni Audi.

Author: AUDI foto: AUDI

Ni ostatak naprednih tehnologija nije ostao po strani. E5 Sportback nudi upravljanje na sve kotače, adaptivni zračni ovjes, 800-voltnu arhitekturu punjenja i LiDAR za napredne sustave pomoći vozaču. Unutrašnjost je, u skladu s kineskim ukusom, pravi digitalni spektakl. Dominira 27-inčni 4K zaslon, dok bočne kamere zamjenjuju retrovizore. Minimalistički dizajn je gotovo potpuno odmaknut od poznatog Audijeva dizajnerska jezika.

Author: AUDI foto: AUDI

Odluka o pokretanju posebne marke unutar grupacije Volkswagen zapravo je strateški potez. Kako je objasnio Ralf Brandstätter, član Uprave VW-a zadužen za Kinu, cilj je privući nove kupce koje klasični Audi s četiri prstena dosad nije dosegnuo. Interes na startu svakako ulijeva povjerenje, no kinesko tržište električnih automobila poznato je po brutalnoj konkurenciji i neumoljivoj dinamici.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.