U Audi salonu AutoZubak, u Sesvetama, na galeriji su izloženi Audiji koji imaju povijesno značenje i svakoga dana se mogu razgledati i dotaknuti

Novi modeli automobila izlaze iz tvornica munjevitom brzinom. No, ponekad ćete se zaželjeti vikend-vožnje u starom automobilu jer taj užurbani tempo i promocija najnovijih tehnologija ponekad vas mogu umoriti. Audi 72 i Audi 80 iz prve serije melankolični su podsjetnik kako smo se nekada vozili i svjedoci su početka renesanse koja je Audi učinila tehnološki naprednom markom.

Audi 72 i Audi 80 B1 u top su formi i pravi su prozor u prošlost marke Audi. Nalaze se na galeriji, iznad svih novih blještavih Audijevih modela, gdje možete odsjesti uz kavu i razgledati ih. Sjednete li u vozačku fotelju crvenog Audija 72 i dotaknete li bakelitni tanki obruč volana zapitat ćete se živimo li u vremenima koja jednostavno idu prebrzo. Doduše i ovo je čudo jurilo gotovo 150 km/h! Zatvorite vrata za sobom i počastit ćete se mirisom dobro očuvane unutrašnjosti starog automobila i zvučnim filterom koji će ublažiti žamor golemog Audi salona

Audi tipske oznake B1 predstavljen je 1972. godine u Europi kao Audi 80, a u Australiji, Americi i Kanadi kao Audi Fox. Donosi verzije s dvojim i četverom vratima, ali i novorazvijene četverocilindraše zapremnine 1,3 te 1,5 litara. Zanimljivo je što se upravo ta serija motora s oznakom EA827 u svojim evolucijski naprednim inačicama i dan-danas ugrađuje u modele iz Grupacije Volkswagen. Oznaka L donosila je i dašak luksuza, bazni model zvao se jednostavno 80 ili 80 S, a najluskuzniji i najopremljeniji bio je model 80 GL. Audi 80 okrunjen je i titulom Automobila godine, ispred Renaulta 5 i Alfe Romeo Alfette.

Ako ste ljubitelj starih modela, u Audijevu salonu uvijek možete razgledati ova dva oldtimera. Nekada se putovalo sporije, imali smo više vremena, u samome putovanju sitigli smo i uživati, a put se nije svodio na uzimanje kartica i plaćanje cestarina u razmaku svega nekoliko sati. Avantura, dobre priče, mutnjikave slike u albumima i uspomene, ono su što pogledom na ova dva oldtimera svakome ljubitelju automobila može uljepšati dan.


Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.