Internetski automagazin u vlasništvu Clarksona, Hammonda i Maya prošle je godine zabilježio gubitak čak 14 milijuna eura, što je više od milijun eura mjesečno...
U online automobilistički magazin i platformu DriveTribe polagale su se velike nade te se vjerovalo kako će donijeti mnogo zanimljivoga, zbog načina na koji prenosi vijesti i zanimljive priče iz oktanskog svijeta.
Drive Tribe su 28. studenog 2016. godine osnovali Jeremy Clarkson, James May i Richard Hammond, koji su prethodno raskinuli suradnju s britanskom medijskom kućom BBC. Brojna su razočaravajuća iskustva korisnika i čitatelja, prema čijim navodima očekivanja od novog sadržaja nisu ni približno ispunjena, a broj registriranih članova stagnira već neko vrijeme.
Drive Tribe je do kraja 2017. godine zabilježio gubitak 14 milijuna eura, što je mjesečno više od milijun eura. Kao glavnoga krivca za veliki gubitak navodi se administrativne troškove.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.