Dok su bivši svjetski rekorderi iz Bugattija dobivali male serije automobila posvećenih njima, ovaj Mistral je unikat prodan za 14 milijuna eura
Monstruozni W16 motor s 8 litara obujma i četiri turbo punjača je pred kraj svoje karijere Bugattiju donio još jedan brzinski rekord, i to za najbrži cestovni kabriolet na svijetu. Mistral u jedinstvenoj specifikaciji 'World Record Edition' ovih je dana postigao službeno potvrđenu brzinu od 453,9 km/h.
Mistral je vozio britanski vozač utrka i pobjednik Le Mansa Andy Wallace, koji je još 2019. godine postavio neslužbeni rekord za najveću brzinu koji je ikada postigao neki cestovni auto: 490,5 km/h u Chironu Super Sport 300+.
Nazvan po južnom francuskom vjetru, ovaj Mistral je jedan od 99 Bugattija iz ograničene serije s otvorenim krovom koji koriste isti motor od 1600 KS kao i Chiron Super Sport.
Ovaj rekord je postavljen na testnoj stazi Papenburg u sjevernoj Njemačkoj, a ne na poligonu Ehra-Lessien na kojem je Bugatti do sada rušio svoje i tuđe rekorde. Razlog za to je jednostavan, Bugatti nema pristup ovoj stazi otkako više nije dio Volkswagena te je postao joint venture s Rimcem. Staza Papenburg nije bi blizu tako idealna kao Ehra-Lessien jer su njeni ravni dijelovi od 4 km upola kraći od onih na kojima je Bugatti do prije nekoliko godina jurio rekorde. Zbog toga je Wallace morao voziti puno većom brzinom kroz nagnute zavoje kako bi na ravnom dijelu staze postigao rekord.
Bugatti je s Mistralom oborio rekord Hennessey Venom GT Spydera, koji je 2016. postigao 427,4 pritom rušeći rekord Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse od 408,8 km/h.
Dok su bivši svjetski rekorderi iz Bugattija dobivali male serije automobila posvećenih njima, ovaj Mistral je unikat. Njegov vlasnik koji također posjeduje Veyron Super Sport, Vitesse i Chiron 300+ naručio je od Bugattija da izradi jedan primjerak s crno-narančastom bojom i koristi ga za postavljanje rekorda. Vlasnik je automobil navodno plati 14 milijuna eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.