Mondeo i Mondeo Sport dijele platformu C2 s "našim" Focusom, koji se ukida 2025. i Kugom, koja je nedavno opsežno redizajnirana
Nedavno smo pisali o tome kako je Fordu pala prodaja nakon što je odustao od svojih najpoznatijih modela u Europi. Mondeo je nestao 2022., nakon njega i Fiesta, a uskoro će i Focus. Međutim, ime Mondeo nije potpuno "mrtvo", te se preselilo u Kinu gdje sada "živi novi život".
Novi Mondeo je na tamošnje tržište došao 2022. godine. S izgledom limuzine i upečatljivim ogromnim zaslonom u unutrašnjosti koji se proteže preko cijelog kokpita i širok je čak 110 centimetara.
Kineski Mondeo dugačak je 493 centimetra, širok 187 centimetara i visok 150 centimetara. Međuosovinski razmak iznosi 295 cm. Po dimenzijama se ne razlikuje puno od modernih europskih automobila srednje klase kao što su VW Passat Variant ili Škoda Superb.
Što se tiče motora, ovaj Mondeo ima samo benzinske motore: 190 KS iz 1,5 litre obujma ili 254 KS iz 2,0 litre obujma, svaki spojen na 8-stupanjski automatski mjenjač. U ponudi je i hibrid sa snagom sustava od 208 KS. Cijene počinju od 149.800 juana, što je ekvivalent od oko 19.200 eura. Proizvodi se u Changan-Fordu u Kini.
Ford u Kini ima još jedan Mondeo, model Mondeo Sport. Riječ je o preimenovanom bivšem modelu Evos, 492 cm dugačkom crossover SUV izdanku kineskog Mondea. U srpnju 2024. ime mu je promijenjeno u Mondeo Sport kako bi se naglasila sličnost s Mondeom. Od tada je jedini pogon hibrid sa snagom sustava od 308 KS.
Mondeo i Mondeo Sport dijele platformu C2 s "našim" Focusom, koji se ukida 2025. i Kugom, koja je nedavno opsežno redizajnirana. Godine 2022. Ford je demantirao da će novi Mondeo i Evos doći u Europu. Najbliže nama je stigao do Bliskog istoka gdje se prodaje kao Ford Taurus. No tkom zna, možda se i predomisle... Predomišljanje je u modi posljednjih mjeseci u auto industriji.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.