Samo je pitanje vremena kada će se i neko drugo ime uključiti u borbu na vrhu prodajnih ljestvica, barem kada su privatni kupci u pitanju
U Hrvatskoj su u prvih devet mjeseci ove godine prodana 51.782 nova osobna vozila što je 12,1 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, dok ih je samo u rujnu prodano 4123 s rastom od 11,9 posto. Najveći rast prodaje osobnih vozila generiran je od strane fizičkih osoba koje su u prvih devet mjeseci kupili 21852 novih osobnih vozila što je čak 30,4 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, podaci su o registracijama koje prenosi Promocija plus.
Izuzetno dobru prodaju je imao jedan novi kineski igrač na hrvatskoj sceni, Geely koji je samo u rujnu registrirao 76 primjeraka Coolraya (269 od početka prodaje) od kojih se 59 vozila odnosi na fizičke kupce. Time se ovaj model svrstao na visoko 4. mjesto u B-SUV segmentu. Ispred njega bili su tek Suzuki Vitara (89 vozila), Volkswagen T-Cross (72 vozila) te još jedan Suzuki (SX4, 60 vozila).
Geely Coolray je svoju popularnost stekao privlačnim dizajnom, snažnim turbo benzinskim motorom te prvenstveno vrlo atraktivnom cijenom od 24.270 eura.
Iako traženi iznos na prvu ne izgleda manje od onoga što za nove automobile traže konkurenti u segmentu, tajna Coolraya je izuzetno doba oprema i motorizacija, odnosno odnos dobivenog i uloženog. Auto je opremljen novom generacijom benzinskog motora Leishen 1.5TD sa 4 cilindra koji ima popriličnih 172 KS i omogućava ubrzanje od 0 do 100 km/h za "vrlo dobrih" 7,6 sekundi uz mješovitu WLTP potrošnju goriva od 5,8 L/100 km. U seriji je i 7-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom.
U standardnom paketu opreme su 18-inčni aluminijski naplatci Sporty Black edition, karbonski detalji na karoseriji, automatski sustav prednjih LED svjetala, automatski klima uređaj, grijanje sjedala i upravljača, Smart Key & Start button, panoramski krov i još mnogo toga. Skuplja GF verzija za 26.270 eura dodatno donosi električno pomicanje vozačevog sjedala, adaptivni tempomat, automatsko parkiranje, panoramsku kameru, bežični punjač za pametni telefon, električno otvaranje i zatvaranje prtljažnika, dvobojnu karoserija i mnogo drugih detalja.
Da Geely u Hrvatskoj ima ozbiljne planove svjedoči i činjenica da je prodajno servisna mreža u kratkom vremenu od dolaska već narasla na 10 partnera diljem Hrvatske.
Unatoč skepsi brojnih potencijalnih kupaca Kinezi polako ali sigurno osvajaju i Hrvatsku. Cijena je itekako dobar protuargument za rezerviranost kupaca, a tradicionalne marke će nekako morati odgovoriti na ovaj izazov jer Geely sigurno nije posljednji Kineski igrač koji će se iskušati u Hrvatskoj. Vrlo dobro već nekoliko godina ide i MG-u te je samo pitanje vremena kada će se i neko drugo ime uključiti u borbu na vrhu prodajnih ljestvica, barem kada su privatni kupci u pitanju.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.