U utorak Renault u Genevi predstavlja četvrtu generaciju jednog od prvih kompaktnih monovolumena koji ovih dana slavi 20. rođendan i dosad je prodan u 5 milijuna primjeraka
Lavina noviteta iz Renaulta ne prestaje. Novi je njihov adut Scenic, četvrta generacija kompaktnoga monovolumena koji je izrastao iz Meganea. Kad se pojavio prije 20 godina bio je to revolucionarni trenutak, jer bio je pionir jednoga posve novoga segmenta. Otad je i većina ostalih proizvođača slijedila taj pravac, a Scenic je dobio u vrlo kratkome razdoblju dvadesetak žestokih rivala. Usprkos takvome suparništvu prodalo se pet milijuna Scenica, po čemu je ovaj kompaktni monovolumen među najpopularnijim u povijesti.
Potkraj devedesetih prošlog stoljeća monovolumeni su bili pravi hit, poput crossover danas. Zašto je novi Scenic poseban? Unosi posve nove tehnološke, dizajnerske i infotainment novine, velikim dijelom do danas nepoznate u ovoj klasi.
Nakon Kadjara, Talismana i Meganea svjetlo će dana ugledati još jedan proizvod najveće francuske tvornice automobile, onaj koji je namijenjen ponajprije mladim obiteljima
Scenic nudi i ravnopravne značajke, odličnu izradu, izazovni dizajn i posve neočekivani inovativni R-Link infotainment preuzet s razvikanog Espacea i iznenađujuće izazovnoga Talismana, limuzine koja je jednako tako napravila korak od sedam milja u odnosu na Lagunu. Malotko je očekivao toliki kvalitativni iskorak, no zbilja je kako Renault puca iz svega raspoloživog oružja.
Scenic koristi istu platformu kao Kadjar, Espace, Talisman, Nissan Qashqai, X-Trail... Nekad upitno, zbog povišenoga karoserijskog oblika, ležanje na cesti ne bi trebalo više biti problem. Prednji ovjes je neovisan, a straga je polukruta osovina koja je omogućila više prostora dizajnerima da se razigraju kreiranjem iznimno dinamičnoga stražnjeg kraja, a vidno je zbog toga veći obujam prtljažnika.
Scenic u velikoj mjeri slijedi dinamične i suvremene linije koje su prošle godine donijeli njegovi “rođaci”, a ništa drukčije nije ni s agregatima, “zabavom” u autu, tehnološkim komponentama, kvalitetom izrade. Sasvim je izvjesno kako će I ovaj Renault pokretati najmanje tri 1.5 dCi turbodizelaša sa 90, 110 i 130 konja, a u najavi su i tri benzinska agregata, već promovirana u Meganeu, sa 100 i 130 KS (TCe 100 i TCe 130)
Porvi put SCENIC dolazi s trodijelnim vjetrobranskim staklom koje omogućava panoramski pogled i veću vidljivost, kao u novom Espaceu. Dinamičan izgled daju mu brojna posebna dizajnerska obilježja. U usporedbi s prethodnom generacijom odlikuje se većim razmakom od tla i kraćim stražnjim prevjesom, a širi trag prednjih i stražnjih kotača ostavlja dojam iznimne stabilnosti i pruža još više prostora u unutrašnjosti. Krasi ga i prepoznatljiv “svjetlosni potpis” prednjih svjetala u obliku slova C, koja su izvedena u tehnologiji LED Pure Vision.
Službeno predstavljanje nove generacije modela Scenic uprizorit će se 1. ožujka, prvoga dana ovogodišnjega glamuroznog salona automobila u Genevi. Koliko je Francuzima Scenic važan ponajbolje govori to što će ga javnosti predstaviiti šef Renault Nissan alijanse Carlos Ghosn te Laurens van den Acker, šef odjela za dizajn u Renaultu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.