AMG C63 trebao bi biti redizajniran iduće godine, a s modifikacijama bi tako trebalo doći i izbacivanje kritiziranog četverocilindričnog hibridnog pogona
Unatoč sve strožim propisima o emisijama, Mercedes je prošli tjedan obećao zadržati V8 u svom portfelju. Najavljeno je da će čak i V12 preživjeti na određenim tržištima. Osmerocilindrični motor je prilagođen kako bi zadovoljio nadolazeći standard Euro 7, tako da je njegova budućnost osigurana, a na putu je i nova generacija elektrificiranog V8. U novom izvješće britanskog magazina Autocar tvrdi se da je taj motor namijenjen i za aktualni C63 koji trenutačno ima četverocilindrični elektrificirani pogon. Novi V8, koji bi mogao biti predstavljen kasnije ove godine u modelu CLE63, navodno će se u C63 ugrađivati već od iduće godine.
AMG C63 trebao bi biti redizajniran iduće godine, a s modifikacijama bi tako trebalo doći i izbacivanje kritiziranog četverocilindričnog hibridnog pogona. Novi pogonski sklop srodan je s postojećim twin-turbo, 4-litrenim V8, no s određenim modifikacijama. Motor navodno ima blagu hibridnu tehnologiju, što nje bi osjetno trebalo utjecati na masu ili vozačko iskustvo.
Ako V8 zaista stigne u C63, to bi značilo da je Mercedes priznao pogrešku s aktualnim C63 i da je spreman na potpuni zaokret. Još krajem 2023., kada se prvi puta povuklo pitanje neadekvatne motorizacije C63 izvršni direktor AMG-a Michael Schiebe je odlučno branio svoj hibridni pogon. "Želimo biti vrlo, vrlo napredni kada je u pitanju tehnologija. I uvjereni smo u koncept hibridizacije, ostat ćemo na četverocilindrašu", rekao je tada Schiebe koji je početkom ove godine, također priznao da je AMG izgubio neke kupce nakon što je prepolovio broj cilindara u C63.
Nakon CLE63 i C63, očekuje se da će drugi modeli dobiti V8 tretman. Nije jasno hoće li i GLC63 napustiti elektrificirani dvolitreni pogon, no i to je vrlo izvjesno.
Aktualni Mercedes-AMG C 63 S E Performance, pokreće elektrificirani četverocilindrični turbo motor. Iako sam motor razvija 476 KS i ima pomoć električnog motora s dodatnih 204 KS za ukupnih 680 KS, kupci najskuplje C-klase nisu baš previše oduševljeni. Četiri cilindara u kombinaciji sa strujom su odabrani da bi se smanjila potrošnja i CO2 emisija, no to kupcima AMG-a očito nije bitno.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.