Početna Novosti 433 pregleda

Mercedes potvrdio: Ništa od povratka V8 u AMG-ove

FOTO: Mercedes-Benz

U intervjuu tijekom Monterey Car Weeka, Michael Schiebe nije oklijevao "definitivno" demantirati glasine o oživljavanju V8 u C 63 i E 63

Američki časopis Car and Driver je početkom kolovoza najavio da AMG planira povratak V8 motora u C 63 i E 63, citirajući neimenovane izvore iz Mercedesa. Ta vijest je izazvala veliku pažnju jer mnogi entuzijasti nisu nimalo zadovoljni s četverocilindričnim motorom u najsnažnijoj C-klasi ili najavom šesterocilindričnog za novi najsnažniji Mercedes E-klase. 

Ipak, samo nekoliko dana kasnije njemački Auto Motor und Sport je razgovarao je s AMG-ovim  inženjerom, koji je odbacio te najave kao "čistu glupost". Sada smo dobili i definitivnu potvrdu da neće biti ništa od povratka omiljenog biturbo V8 motora (slika dolje) u ova dva modela. Internetska stranica The Drive dobila je potvrdu te vijesti od samog šefa AMG-a.

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

U intervjuu tijekom Monterey Car Weeka, Michael Schiebe nije oklijevao "definitivno" demantirati glasine o oživljavanju V8 u C 63 i E 63. Šef tvrtke iz Affalterbacha također je rekao da je odluka o downsizingu i elektrifikaciji bila pravi korak. Ustvrdio je da i konkurenti rade na sportskim hibridima s manjim motorima.

Kako stvari sada stoje, C 63 će zadržati svoj plug-in hibridni pogon s 2-litrenim četverocilindrašem (slika dolje). Nadolazeći E 63 također se očekuje s plug-in hibridom. Kao osnova trebao bi poslužiti 3-litreni redni šesterocilindrični motor. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Konkurentski BMW ima drugačiji pristup. M3 koristi redni šesterocilindrični motor s dva turbopunjača i tako će ostati sve dok se trenutni model postupno ne ukine sredinom desetljeća, a možda čak i kasnije. BMW je također potvrdio da će novi M5, koji će se pojaviti 2024. godine, zadržati svoj V8. 

Audi Sport je najavio da neće biti RS modela sa četiri cilindra. Budući da peterocilindrični motor za sljedeći RS 4 također ne bi trebao biti opcija zbog prevelikih emisija štetnih tvari, vjerojatno će automobil dobiti plug-in hibrid s V6 motorom. Veliki brat RS ​​6 nastavit će koristiti trenutni 4-litreni twin-turbo V8 još nekoliko godina. 

PREMIJERA Novi Mercedes-AMG GT: Manje sportski ali i dalje s V8

Bit će zanimljivo vidjeti kako se Mercedes-AMG nametnuti svojom strategijom radikalnog downsizinga. Unatoč sve strožim propisima o emisijama štetnih tvari, o uspjehu auta ipak odlučuje kupac. A nekoliko izvještaja već je dalo za naslutiti da novi AMG C63 nije previše interesantan kupcima. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.