Ubuduće, brojke će se ponovno odnositi isključivo na veličinu vozila, a ne na vrstu pogonskog sklopa
U ožujku 2023. Audi je najavio planove za novu strategiju imenovanja kako bi se automobili na struju lakše razlikovali od modela s "klasičnim" pogonima. Plan je bio da električni automobili koriste isključivo parne brojeve, dok su modeli s motorima s unutarnjim izgaranjem trebali koristiti neparne brojeve. Strategija se počela provoditi prošle godine kada je novi A4 postao A5, a najavljen je i A7 kao nasljednik A6. No čini se da je sve to dodatno zbunilo kupce i sada se Audi ekspresno vraća staroj strategiji imenovanja vozila.
Ubuduće, brojke će se ponovno odnositi isključivo na veličinu vozila, a ne na vrstu pogonskog sklopa. Kako bismo razlikovali automobile s motorom s unutarnjim izgaranjem od potpuno električnih modela, bit će uključeni razni dodaci u imenu: TFSI za benzince, TFSIe za plug-in hibride, TDI za dizele i e-tron za električne modele. Radi boljeg razlikovanja, Audi će koristiti i dodatke koji označavaju vrstu karoserije: Sedan, Avant i Sportback. Audi će nastaviti koristiti oznake Q za SUV-ove i A za sve ostale tipove automobila.
Audi je već prije osam godina nepotrebno zbunio kupce svojom strategijom imenovanja pogonskih sklopova dvoznamenkastim brojkama 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60 i 70, a one su se odnosile na snagu, ne na obujam motora. No i od toga se već odustalo pa su se vratile stare oznake 2.0, 3.0 itd...
Sljedeća generacija A6 bit će prvi model koji će koristiti Audijevu novu/staru shemu imenovanja. Trebao je biti preimenovan u A7, ali će ipak ostati A6. Novi model premijerno će biti predstavljen 4. ožujka i pridružit će se već postojećem električnom A6 e-tronu.
Strategija će se odnositi samo na modele koji će se pojaviti u budućnosti, što znači da se postojeća vozila neće preimenovati. Dakle, novi A5 neće ponovo postati A4.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.