Da kupci ne bi bili potpuno zbunjeni, automobili nove marke neće nositi legendarna četiri prstena
Kada pogledate najnoviji Audijev koncept vjerojatno ćete se pitati, a što se dogodilo s legendarnim prstenovima? To bi bilo vrlo logično pitanje, no odgovor je vrlo jednostavan. Ovo zapravo nije Audi već AUDI. Zbunjeni? Da, Audi je pokrenuo novu marku i nazvao je AUDI, s velikim slovima. Nova luksuzna marka, odnosno nova automobilska tvrtka nastala je u suradnji s kineskim SAIC-om i za sada je namijenjena samo za Kinu.
Da kupci ne bi bili potpuno zbunjeni, automobili nove marke neće nositi legendarna četiri prstena. Umjesto toga, novi logo se sastoji od četiri velika slova: AUDI. Kao najava nove marke je jučer predstavljen AUDI E Concept (na slikama), a tri serijska automobila će biti uvedena na tržište od sredine sljedeće godine. Ovi AUDI-ji mirno će koegzistirati s uobičajenim Audijima u Kini.
S modelom A8L Horch koji je lansiran u Kini prije tri godine, činilo se da Audi želi ponovo oživjeti neko od starih imena Auto Uniona.No na kraju smo umjesto Auto Union, NSU-a, DKW-a, i Wanderera ili Horcha dobili još jedan AUDI.
Dok obični Audi neće napustiti motore s unutarnjim izgaranjem još dugo, njezin imenjak s velikim slovima bit će isključivo električna marka. Prvi val proizvoda bit će modeli srednje do najveće klase. Također, ovi će automobili izgledati drugačije od globalnih modela Audija po tome što će imati dizajn "skrojen za kineske kupce". Ovaj koncept sigurno ne podsjeća na tipičan Audi, no četiri slova na maski šalju jasnu poruku.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.