'Samo u U SAD-u ima 20 milijuna milijunaša. Dakle, pozicioniranje kao marke koja proizvodi manje, a prodaje skuplje, apsolutno je pravi odabir za Jaguar'
Jaguar se želi oporaviti od osrednjosti u koju je upao posljednjih godina, a plan je da to učine ciljajući bogate kupce, posebno u SAD-u. To je najavio šef JLR korporacije (bivši Jaguar Land Rover) u razgovoru s investitorima.
U iskrenoj raspravi o velikim izazovima s s kojim se suočava slavna, ali pomalo posrnula marka, novi izvršni direktor JLR-a Adrian Mardell i šef dizajna Gerry McGovern podsjetili su kako je Jaguar bio uspješan 1990-ih, posebno u Sjevernoj Americi. Tada su njihovi automobili spadali u skuplji cjenovni razred i ciljali bogatiju klijentelu nego što to marka čini zadnjih dvadesetak godina.
“Samo u U SAD-u ima 20 milijuna milijunaša. Dakle, pozicioniranje kao marke koja proizvodi manje, a prodaje skuplje, apsolutno je pravi odabir za Jaguar", rekao je Mardell, a prenosi Auto News Europe.
Čelnici JLR-a priznali su da je strategija brenda u jurnjavi za velikim prodajnim brojkama tijekom prethodna dva desetljeća, kada su bili pod Fordom, a onda i u vlasništvu Tate, dovela do toga da je Jaguar izgubio kontakt s bogatim kupcima automobila.
Mardell je ipak priznao da je "razumno pretpostaviti da će biti puno posla kako bi se ponovo izgradila vrijednost brenda". Dizajner McGovern rješenje vidi u "neustrašivom" dizajnu koji je zamišljen da šokira i ponovno privuče bogate.
"Ne želimo težiti tome da nas svi vole, jer to bi bila propast za marku. To je ono što je Jaguar dovelo u situaciju u kojoj je danas", bio je oštar McGovern.
Do kraja ove godine Jaguar će predstaviti prvi od tri planirana nova potpuno električna automobila. Bit će to GT automobil četverim vratima i dosegom oko 700 kilometara, a planirano je da će se u prodaji naći 2025. godine uz osnovnu cijenu veću od 100.000 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.