“Visoke cijene goriva već uzrokuju da mnogi ljudi voze sporije. A s električnim automobilima ljudi se neće voziti tako brzo jer žele štedjeti svoje baterije.”
Već godinama iz njemačke nam stižu najave oko uvođenja ograničenja brzina na njihove autoceste, koji su jedinstvene na svijetu zbog toga što se još uvijek po njima može juriti koliko god želite ili možete. Veliki zagovornik uvođenja ograničenja maksimalne brzine je stranka "Zeleni" koja već duže sudjeluje njemačkim saveznim i pokrajinskim koalicijskim vladama.
Najave uvođenja ograničenja brzine postale su glasne i tijekom posljednjih godinu dana. Istraživanja su pokazala da je podrška uvođenju ograničenja u njemačkoj javnosti na najvišoj razini ikada, a za nju se zalagao i vozač Formule 1 Sebastian Vettel. No državni ministar prometa, Volker Wissing, sada je otklonio svaku mogućnost da bi se ograničenje moglo uskoro uvesti.
“Brzina je osobna odgovornost građana i sve dok drugi nisu ugroženi, država bi se tu trebala suzdržati”, rekao je Wissing njemačkim medijima. “Visoke cijene goriva već uzrokuju da mnogi ljudi voze sporije. A s električnim automobilima ljudi se neće voziti tako brzo jer žele štedjeti svoje baterije.”
Wissing se pokazao velikim zagovornikom vožnje bez ograničenja, koju još uvijek podržava i većina njemačkih građana, a čak je govorio o proširenju autocesta kako bi se smanjile gužve, unatoč protivljenju drugih u vladi koji smatraju da bi se ljudi i teret trebali više prevoziti vlakovima. “U Njemačkoj godinama raste broj automobila i teretni promet. No taj porast ne prate naše cestovne mreže i željeznička infrastruktura."
"Godine 2023. bit će još 50 milijuna tona tereta više na cestama. Čak i ako se to ne sviđa svima: bit će više prometa na njemačkim cestama i moramo se nositi s tim. U suprotnom, ekonomija će uskoro stati, a mi ćemo izgubiti radna mjesta”, zaključio je Wissing.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.