U svijetu u kojem su automobili sve više digitalni, automatizirani i sterilni, Jimny je ostao simpatična analogna relikvija. I rasni terenac
Jedna važna era se zatvara, i to kako priliči automobilu s tolikom količinom osobnosti. Suzuki Jimny oprostio se od europskih cesta kroz ekskluzivnu, posljednju specijalnu ediciju. Povodom 55. godišnjice prvog Jimnyja, japanski proizvođač predstavio je “55. Anniversary Edition Limitée”, no samo za francusko tržište i u simboličnom broju primjeraka - svega 55.
Nakon što je još prošle godine najavljen prestanak prodaje Jimnyja u Europskoj uniji zbog strožih normi CO2 normi, čini se da je ovo doista posljednje poglavlje u bogatoj priči omiljenog malog terenca. Model s neodoljivim retro šarmom koji je od 2018. godine u svojoj četvrtoj generaciji osvajao ljubitelje off-roada i malih vozila sada odlazi na zasluženi odmor u Europi, dok će se na većini drugih tržišta nastaviti prodavati. Posebna edicija, zamišljena kao kolekcionarska posveta vjernim obožavateljima, odmah je planula po cijeni od 28.955 eura. Prodaja je krenula 2. lipnja, i svi primjerci nestali su gotovo istog dana.
Jimny 55. Anniversary Edition Limitée temelji se na francuskoj verziji Privilège i donosi bogatu opremu: sustav za zadržavanje trake, grijana sjedala, Bluetooth povezivost, automatska duga svjetla i prepoznavanje prometnih znakova, sve upakirano u istu sirovu formu koju obožavatelji poznaju i vole. Ispod haube je poznati atmosferski 1,5-litreni četverocilindrični benzinac s 102 KS i 130 Nm okretnog momenta. Uparen s petstupanjskim ručnim mjenjačem i robusnim AllGrip Pro pogonom na sve kotače, Jimny je do kraja ostao jednostavan, moćan i neuništiv pravi terenac.
Najveći adut posebne edicije ipak je izgled. Nova retro prednja maska s istaknutim Suzuki natpisom, jarko crvene "zavjesice za blati", crni čelični naplatci, bočne retro ukrasne pruge, tekstilna presvlaka rezervnog kotača s ilustracijom nosoroga... Sve ovo odiše nostalgičnim duhom. Kupci su dobili i personaliziranu oznaku s brojem primjerka na središnjoj konzoli, prigodni privjesak za ključeve te putni dnevnik za dokumentiranje off-road avantura.
Suzuki Jimny je u više od pet desetljeća stekao gotovo kultni status, prodan je u više od tri milijuna primjeraka, a u svijetu u kojem su automobili sve više digitalni, automatizirani i sterilni, Jimny je ostao simpatična analogna relikvija. U Hrvatskoj i ostatku EU, Jimny više nije dostupan u verziji osobnog automboila. Na nekim tržištima u Europi nudi se se samo kao lako gospodarsko vozilo N1 kategorije bez stražnje klupe.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.