Auto nazvan Tensei, što na japanskom znači "ponovno rođenje", reinterpretira novi NSX za 21. stoljeće, uz puno poštovanja prema originalu, ali i hrabrog moderniziranja
Četrdeset godina nakon što su Honda i Pininfarina zajedno stvorile HP-X, prototip koji je kasnije postao kultni NSX, talijanski dizajnerski studio ponovno se vraća ikoni. Ovaj put u suradnji s JAS Motorsportom, dugogodišnjim Hondinim partnerom iz svijeta utrka. Njihov novi restomod, nazvan Tensei, što na japanskom znači "ponovno rođenje", reinterpretira novi NSX za 21. stoljeće, uz puno poštovanja prema originalu, ali i hrabrog moderniziranja.
Tensei je prvi put prikazan odabranim kupcima na stazi Fuji, a sada stižu i jasnije fotografije nakon ranije serije silueta i teasera. Već na prvi pogled jasno je da se Pininfarina i JAS nisu odlučili za radikalni redizajn, nego za stilsku evoluciju. Prepoznatljiva "crna kupola" kabine ostaje, kao i podizni farovi, stražnji spojler u obliku obruča i linija stražnjih svjetala. To su elementi koji su originalnom NSX-u dali karakter i koji su se ovdje zadržali bez kompromisa.
No karoserija je potpuno nova i izrađena od karbonskih vlakana. Širi blatobrani, naglašene bočne usisnike i otvor za zrak na prednjoj haubi podsjećaju na NSX-R i daju Tenseiju stav koji original nikada nije imao. Proporcije su dorađene tako da automobil djeluje niže, šire i ozbiljnije na cesti baš kako bi moderni superautomobil trebao izgledati.
Pininfarina zasad ne otkriva interijer, ali naglašava da je Tensei zamišljen kao cestovni automobil, a ne ogoljeni trkaći model. S obzirom na potpis JAS Motorsporta, nije teško očekivati vrhunsku mehaniku i tehnološka rješenja koja dolaze iz svijeta utrka u kojem je JAS radio s Hondom više od tri desetljeća.
Najvažnija vijest za puriste V6 atmosferac ostaje. Originalni 3,0-litreni motor bit će temeljito prerađen za više snage, okretnog momenta i brži odziv, ali i dalje će se kombinirati isključivo sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem.
Koliko će primjeraka biti proizvedeno, kao i cijena, još nije objavljeno. No budući da je projekt "ultra-limitiran" i ručno rađen, teško je očekivati išta manje od visokog šestoznamenkastog, možda i sedmeroznamenkastog iznosa u eurima.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.