Bivši Ferrarijev mag u Audiju neće biti samo novi direktor, već i tehnički voditelj projekta. Binotto ima velikog iskustva iz Ferrarija i zna kako funkcionira tvornički tim te kako upravljati velikim "pogonom"
Audijev ulazak u Formulu 1 do sada je naizgled išao po planu i svi razvojni ciljevi za ulazak u natjecanje 2026. godine do sada su navodno ostvareni. Međutim, transformacija Sauber racing teama u vrhunski tim koji bi se trebao boriti za pobjede sada je zastala.
Sauber kojem Audi već izdašno pomaže trenutno je uvjerljivo najlošija momčad u Formuli 1, ni posljednja nadogradnja novog šefa tehnologije Jamesa Keya nije donijela značajnije poboljšanje. Integracija novih zaposlenika iz drugih timova i usvajanje novih procesa koje dovodi Audi pokazali su se vrlo teškima.
Osim toga, u vrhu momčadi tinjala je razorna borba za moć. Andreas Seidl (slika iznad) zapravo je bio odgovoran za operativno upravljanje projektom Audijeve Formule 1. Ali predsjednik upravnog odbora Oliver Hoffmann redovito se miješao u Seidlov posao. Bivši šef tehnologije u Audi AG zapravo je trebao samo kontrolirati procese, no Hoffmannu se svidio posao u F1, koji je privukao mnogo medijske pozornosti, te je bio više uključen u operativni posao nego što bi Seidl želio. Hoffmannov pouzdanik Julius Seebach dodatno je otežavao Seidlov rad. Zbog toga su važne odluke u vezi s osobljem i proširenjem infrastrukture u bazi momčadi u Hinwilu odgođene ili uopće nisu donesene. I tako je transformacija Saubera u Audi zapela.
Audi je sada odlučio napraviti velike rezove jer je sezona 2026. sve bliže. Izvršni direktor tvrtke Gernot Döllner donio je odluku da se Audi rastaje Seidla i Hoffmanna, te da će ih od 1. kolovoza zamijeniti bivši šef Ferrarijeve F1 momčadi Mattia Binotto (slika ispod).
Döllner je objasnio težak, ali neophodan korak: "Naš cilj je dovesti cijeli projekt Formule 1 do "F1 brzine" kroz jasne upravljačke strukture, jasne odgovornosti, smanjena sučelja i učinkovite procese koordinacije. Da bi to postigli, tim mora biti u stanju djelovati neovisno i brzo. Želio bih zahvaliti Oliveru i Andreasu na njihovom važnom razvoju i predanosti s kojom su pripremili naš ulazak u Formulu 1."
Mattia Binotto (54) preuzet će obje pozicije svojih prethodnika, što bi trebalo dovesti do bržeg donošenja odluka. Bivši Ferrarijev mag u Audiju neće biti samo direktor, već i tehnički voditelj projekta. Binotto ima velikog iskustva iz Ferrarija i zna kako funkcionira tvornički tim, kako upravljati velikim "pogonom" i kako napraviti dobar auto.. Binotto je radio na raznim funkcijama u Formuli 1 od 1995. i stoga je također dobro "politički povezan". Kao tehničar, ima trezven pristup, a Andrea Stella u McLarenu, James Vowles u Williamsu i Ayao Komatsu u Haasu trenutno pokazuju da inženjeri na čelu momčadi Formule 1 nisu nimalo loš izbor.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.