Škoda je prestala primati narudžbe za osnovnu verziju Classic koja košta samo 8900 eura jer je sva predviđena proizvodnja "rasprodana"
Premijera malog SUV-a, modela Škoda Kylaq održana je u Indiji u studenom. Početkom prosinca objavili su puni cjenik modela i službeno otvorili prednarudžbe, a sada je Škoda najavila početak masovne proizvodnje novog auta u svojoj indijskoj tvornici. Kylaq je već na dobrom putu da postane ogroman uspjeh, jer najjeftinija verzija ovog auta već je rasprodana.
Do dolaska Kylaqa Škodi na indijskom tržištu nije išlo najbolje. Konkretno, u studenom je marka prodala samo 2.886 automobila, dok su, primjerice, trgovci Hyundaija u istom mjesecu prodali više od 48.000 automobila. No novi mali SUV je već primio 10.000 narudžbi, a lokalni mediji pišu da je Škoda već prestala primati narudžbe za osnovnu verziju Classic koja košta samo 789.000 rupija (oko 8900 eura) jer je sva predviđena proizvodnja "rasprodana". Za preostale tri izvedbe Škoda sada traži 959.000 do 1.440.000 rupija (od oko 10.800 do 16.200 eura). Navodno će osnovni model ponovno postati dostupan nakon što Škoda isporuči naručene automobile kupcima. Ukupno će u prvoj fazi, prema indijskim medijima, biti proizvedeno oko 33.000 automobila. Isporuke će započeti u siječnju 2025.
Škoda Kylaq izgrađena je na platformi MQB-A0-IN, koja je pojednostavljena verzija globalne MQB) platforme. SUV se nudi s jednim 1.0 TSI benzinskim turbo motorom koji proizvodi 115 KS i 178 Nm. Motor je uparen sa šest-stupanjskim ručnim ili klasičnim automatskim mjenjačem. Pogon je isključivo prednji.
Popis opreme najjeftinije verzije nije nimalo loš i uključuje LED svjetla, 16-inčne kotače, krovne nosače, manualni klima uređaj, šest zračnih jastuka i ESP sustav. Verzija za 10.800 eura između ostalog donosi i multimedijski sustav sa 7-inčnim zaslonom, tempomat te hlađeni pretinac za rukavice. Najskuplja verzija za 16.200 eura ima digitalne instrumente, dodirni zaslon od 10 inča, automatsku klimu, kameru, električno podesiva i ventilirana prednja sjedala, krovni otvor i bežično punjenje za pametni telefon.
Jasno da bi uz ovakve cijene Kylaq bio pravi hit i u Europi, no zbog sigurnosnih i ekoloških razloga nema izgleda da ga dobijemo. Nakon što Škoda zadovolji potražnju za Kylaqom na indijskom tržištu, kompaktni crossover bi se mogao početi isporučivati drugim siromašnim zemljama. Sličan bi se model trebao pojaviti pod markom Volkswagen, a hoće li on biti kandidat za Europu tek treba vidjeti.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.