Ispituju se ili objekti u prirodnoj veličini ili njihovi modeli. Jedna je od glavnih zadaća ispitivanja dobivanje smjernica za aerodinamičko oblikovanje
Rimac Automobili objavili su na svojemu Facebooku fotografije s testiranja novoga C_Two u aerodinamičnom tunelu Grupacije Fiat-Chrysler. U takvome postrojenju ispituju se aerodinamička svojstva tijela, u ovom slučaju automobila, odnosno određuje se slika strujanja fluida te sila i momenta koji na tijelo djeluju kada se ono nalazi u struji fluida, piše Večernji list.
Ispituju se ili objekti u prirodnoj veličini ili njihovi modeli. Jedna je od glavnih zadaća aerodinamičkih ispitivanja dobivanje smjernica za aerodinamičko oblikovanje tijela, tj. za dotjerivanje njegova vanjskog oblika tako da tijelo tijekom gibanja kroza zrak ima najmanji otpor.
Osim toga, provjerava se ispravnost postavki dobivenih teorijskim putem, računalnom simulacijom strujanja. Aerodinamičkim ispitivanjima određuje se prije svega vanjski oblik različitih prometnih sredstava namijenjenih gibanju kroz zračnu sredinu. Tako primjerice, osim novih tipova zrakoplova i raketnih projektila, moraju i novi tipovi hidrokrilaca, lebdjelica te automobila i drugih brzih prizemnih vozila proći aerodinamička ispitivanja, kako bi se raspoloživom snagom pogonskoga stroja mogla postići što veća brzina vozila, vrlo je precizna u opisivanju ovog aerodinamičkog tunela Hrvatska enciklopedija.
Kada se govori o takvome postrojenju u kontekstu automobila vrlo često ćete čuti sintagmu 'koeficijent otpora zraka'. To je najvažnija vrijednost u specifikaciji automobila glede aerodinamike.
Prema fotografijama Rimac Automobila moguće je zaključiti kako se mjerilo upravo koeficijent otpora zraka na modelu C_Two, a moguće je da se mjerilo i aerodinamičnu buku, dakle jačinu zvukova koje proizvodi strujanje vjetra oko automobila, mjeri se buka i izvan automobila i u kabini. Također se vjerojatno gledalo i smjerove, gustoću i brzinu strujanja zraka oko automobila. Ono što se ne vidi jesu vrijednosti koje je C_Two vozila. Oni koji se bolje razumiju u aerodinamiku vozila mogu već prema tim brojkama procijeniti koliko je novi Rimac komforan automobil, hoće li trošiti više energije od očekivanoga, jer je otpor zraka jedna od ključnih vrijednosti u tome kontekstu, a utječe dakako i na vozne značajke, ubrzanje i krajnju brzinu vozila.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
GertrudeBeus
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.