Stellantis će morati odgovoriti "ako političko i javno mnijenje bude težilo" smanjenju proizvodnje električnih vozila
Carlos Tavares, šef Stellantisa izjavio je da je da je proizvođač automobila spreman prilagoditi svoju strategiju vezanu uz električne automobile, ovisno o rezultatima važnih izbora u Europi i SAD-u koji će se dogoditi iduće godine.
Tijekom nedavnih razgovora s novinarima u tvornici Mirafiori u Torinu, Tavares je istaknuo da će proizvođač automobila Peugeot, Citroën, Opel, Alfa, Fiat, Jeep, Chrysler i drugih marki, pozorno pratiti rezultate izbora za Europski parlament i predsjedničkih izbora u SAD-u, i priznao da će Stellantis morati odgovoriti "ako političko i javno mnijenje bude težilo" smanjenju proizvodnje električnih vozila.
"Dva su važna izbora sljedeće godine: izbori za Europski parlament u lipnju i izbori za predsjednika SAD-a u studenom. Moglo bi se dogoditi da se politika tada promijeni. Jedan od mojih zadataka je pripremiti tvrtku za nove okvirne uvjete. Imamo pripremljene planove za to", izjavio je Tavares za Automobilwoche.
Iako će Stellantis možda trebati promijeniti svoje planove vezane uz elektrifikaciju ovisno o rezultatima ovih važnih izbora, ostaje predan promjenama. Glasnogovornik Stellantisa je potvrdio da se tvrtka drži svog plana Dare Forward 2030 prema kojem će se 100% njihove europske prodaje prebaciti na baterijska električna vozila već do 2030. godine, dok će u SAD-u iste godine takvi automobili činiti 50 posto prodaje.
Europska unija trebala bi zabraniti prodaju većine novih vozila s unutarnjim izgaranjem od 2035. godine. U SAD-u, Kalifornija i najmanje 10 drugih saveznih država također namjeravaju postupno ukinuti prodaju automobila i pick-up kamioneta s motorima na unutrašnje izgaranje do 2035. godine.
Većina budućih električnih automobila Stellantisa temeljit će se na STLA Small, Medium, Large i Frame arhitekturi. Međutim, nedavno je otkriveno da će nova platforma 'Smart Car' Citroena e-C3 biti podloga za čak 7 novih proizvodnih modela marke, uključujući Fiat i Opel.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.