Početna Novosti 20204 pregleda

Sprema se senzacionalan povratak Yuga 2027. godine

FOTO: Brend Yugo

Novi Yugo bi trebao biti pozicioniran kao pristupačan automobil. Navodi se i da će tehnička osnova biti provjerena platforma ugovornog partnera

Nezaboravni Yugo, automobil koji je bio veliki prodajni hit u bivšoj Jugoslaviji i kojeg su svojedobno vozile i stotine tisuća hrvatskih vozača mogao bi doživjeti veliki povratak na scenu, javlja Klix.ba.

Kolekcionari Yuga u Americi NA SVIJETU Amerika: Ovaj čovjek najstrastveniji je kolekcionar Yuga

Automobil bi trebao biti jednostavan poput originala, mali i pristupačan automobil, koji bi trebao nastati na postojećoj platformi jednog strateškog partnera i pokretan isključivo benzinskim motorom. Prvi prototip u voznom stanju trebao bi biti predstavljen 2027. godine na međunarodnoj izložbi Expo u Beogradu.

Author: Brend Yugo foto: Brend Yugo

Zastava Yugo bio je jedan od najuspješnijih modela automobila u povijesti bivše države. Povoljan automobil prodavao se od 1980. do čak 2008. godine, a uspio se probiti čak i na neka izvozna tržišta. Yugo se temeljio na tehnici Fiata 127, a proizvodio se u tvornici Crvena Zastava u Kragujevcu. Posebno nam je u sjećanju ostala i njegova američka "epizoda". S početnom cijenom od samo 3990 dolara, bio je uvjerljivo najjeftiniji automobil u SAD-u, što je isprva privuklo veliko zanimanje kupaca da b na kraju postao predmet "sprdnje" zbog upitne kvalitete izrade i neobično siromašne opreme i skromne motorizacije za američke standarde.


Author: Brend Yugo foto: Brend Yugo
Sada se planira povratak Yuga u potpuno novom ruhu. Prve skice već us objavljene, a do kraja godine bi javnosti trebao biti prikazana i maketa i model u punoj veličini. Dvije godine kasnije trebalo bi uslijediti i debi prototipa u voznom stanju.

Author: Brend Yugo foto: Brend Yugo
Ovaj interesantan projekt osmislio je prof. dr. Aleksandar Bjelić, koji je istaknuto ime u njemačkoj automobilskoj i dobavljačkoj industriji. On je sa svojim timom pravnika već osigurao međunarodna prava na zaštitni znak marke Yugo. Bjelić, koji već gotovo dva desetljeća radi na visokim marketinškim pozicijama, po struci je inženjer i ekonomist, a predavao je na sveučilištu u Aalenu kod Stuttgarta te na Ekonomskom fakultetu u Beogradu.

Author: Brend Yugo foto: Brend Yugo

Klix.ba navodi da početno financiranje prava na brend, koncept i dizajn vodi sam Bjelić. Za inicijalni dizajn je zaslužan srpski dizajner Darko Marčeta, koji je svojim prvim renderima vrlo dobro "prenio proporcije i duh klasičnog Yuga. Retro-futuristički stil novog Yuga pomalo podsjeća na Hyundai Ioniq 5 i Hyundaijev koncept N74.

Author: Brend Yugo foto: Brend Yugo

Novi Yugo bi trebao biti pozicioniran kao pristupačan automobil. Navodi se i da će tehnička osnova biti provjerena platforma ugovornog partnera, čije ime Bjelić još ne želi otkriti. Novi Yugo trebao bi zadovoljiti sve ekološke i sigurnosne propise. Plan je da novi Yugo bude isključivo pokretan benzinskim motorom.

Auti Jugoslavije bilo je bolje? 'Jugoslavija obećana zemlja': Za samo šest plaća vozili su se novi auti

Sigurno ćemo sa zanimanjem pratiti kako će se ova priča razvijati jer već desetljećima se najavljuju ili zamišljaju razne moderne reinkarnacije Yuga, no iz toga se do sada još ništa nije rodilo. Ovaj projekt se za sada čini najambicioznijim, iako do njegove realizacije još uvijek ima mnogo posla. ČAK PET MODELA Trebal li se Yugo vratiti? Ovo su najnovije ideje

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.