Makedonski dizajner je predložio čitav niz električnih vozila marke Yugo koji pokrivaju različite segmente
Yugo se već 15 godina ne proizvodi, a već dugo je i prava rijetkost na našim cestama. No ideje za oživljavanje modela iz Kragujevca koji je svojedobno i (neslavno) osvojio SAD se stalno pojavljuju. Dejan Hristov, automobilski dizajner iz Makedonije prije dvije godine je privukao pažnju idejama za novi električni Yugo, a sada se vratio s čitavim nizom električnih vozila marke Yugo koji pokrivaju različite segmente.
Prvi u nizu je Yugo Sportover, potpuno električni kompaktni hatchback. Zamišljen kao nasljednik "nesretnog" modela Yugo Florida iz 1987. godine. Tanke LED rasvjetne jedinice na oba kraja povezane su tankim usisnicima za zrak, predlažući zanimljiv stilski jezik koji bi mogao poslužiti kao osnova za novu marku. Dizajner je također zamislio sportsku varijantu s crnim rubom na braniku i crnim kotačima (slika ispod).
Naravno da novi početak za Yugo ne bi trebao proći ni bez SUV modela, no Hristov predlaže nešto mnogo odvažnije od tipičnih SUV-a današnjice. Yugo N-Duro izgleda kao zabavni terenac, svojevrsni buggy s kutijastom karoserijom i povećanim razmakom od tla.
Yugo Roadster izgleda kao minijaturna verzija Honde NSX, ali zapravo je ideja za pristupačan električni sportski automobil sličan Mazdi MX-5. Proporcije i stilske značajke u stilu superautomobila, uključujući nisko postavljena prednja svjetla i velike usisnike, čine da Roadster izgleda previše egzotično za jeftinog proizvođača automobila.
Hristov je mislio i na praktičnost. Yugo E-Van bi mogao poslužiti kao dostavno vozilo i monovolumen s tri reda sejdala. Koncept je po veličini sličan VW ID-u. Buzz-u.
Iako rijetko tko danas traži kabriolete Hristov je nacrtao i kabrio verziju Yuga. Ovaj model ima karoseriju s dvoja vrata s platnenim krovom na uvlačenje i interijerom s četiri sjedala.
Iako se radi samo o običnim renderima Hristov se nada da će njegov rad pomoći u stvaranju zanimanja potencijalnih investitora ili poznatih proizvođača automobila. Dizajner smatra da bi se Yugo trebao vratiti, da se iskoristi niska cijena rada u Srbiji. Predlaže da bi novi Yugo mogao slijediti uspješan primjer Dacie s fokusom na pristupačnost. No ne treba zaboraviti da bi ime Yugo izvan ovih prostora zasigurno sa sobom nosilo i mnogo negativnih imidža, jer originalni Yugo lako ćete naći u vrhu mnogih ljestvica najgorih auta u povijesti.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.