Južnokorejski proizvođač automobila suočen je s brojnim problemima zbog kojih se njegov udio na kineskom i američkome tržištu smanjio
Južnokorejski Hyundai Motor Group procjenjuje da će i u novoj godini zabilježiti slabašan rast prodaje automobila, nakon anemičnog rezultata u 2018., podsjećajući na neizvjesnost zbog trgovinskog protekcionizma i na slabost na velikim tržištima poput SAD-a i Kine.
Južnokorejski proizvođač automobila suočen je s brojnim problemima zbog kojih se njegov udio u kineskom i američkom tržištu smanjio, a zaustavljen je i njegov uspon na ljestvici vodećih proizvođača automobila u svijetu.
Propustio je priliku koju je pružio uzlet sportskih terenskih vozila (SUV), a suočen je i s prijetnjom američkih carina i s istragom u SAD-u o mogućim propustima u programu povlačenja automobila. Kaska i na području tehnoloških inovacija, kao što je razvoj visoko automatiziranih vozila.
- Neizvjesnost u poslovanju sve je izraženija budući da globalno gospodarstvo kontinuirano posustaje. Širom svijeta podižu se protekcionistički zidovi - kazao je zaposlenicima očekivani novi čelnik grupe Euisun Chung.
- Interno se suočavamo s izazovima poput stabiliziranja poslovanja na glavnim tržištima poput SAD-a i Kine i paralelnog jačanja naših kapaciteta za poticanje budućeg rasta - rekao je Chung u sjedištu Grupe u Seulu.
Hyundai i Kia zajedno zauzimaju petu poziciju na ljestvici vodećih proizvođača automobila u svijetu. Za ovu su godinu zacrtali 'konzervativan cilj' o prodaji 7,6 milijuna automobila, što bi predstavljalo povećanje od tri posto u odnosu na prošlu godinu.
U 2018. nisu dosegnuli zacrtanih 7,55 milijuna prodanih vozila, zaostajući za ciljevima četvrtu godinu zaredom. U 2017. prodali su 7,25 milijuna vozila.
U američkoj investicijskoj banci Morgan Stanley očekuju 1-postotni pad prodaje vozila na globalnoj razini, nakon osam godina rasta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.