Volvo Cars želi da električna vozila sačinjavaju 50 % njegove prodaje do 2025. godine....
Volvo Cars, vrhunski proizvođač automobila, danas je objavio kako je njegov cilj do 2025. godine imati prodaju u kojoj će električna vozila imati 50% udjela. Ova vijest dolazi kao nastavak objave iz 2017. godine, u kojoj je Volvo, prvi u automobilskoj industriji, najavio kako će svi njegovi modeli proizvedeni od 2019. godine biti dostupni kao blagi hibrid, plug-in hibrid ili s baterijom u električnim vozilima.
Strategija kompanije je generirati pola prodaje u električnim vozilima do 2025. što Volvo stavlja na veliku poziciju u Kini gdje se nalazi svjetsko vodeće tržište električnih automobila. 'Prošle godine obvezali smo se na elektrifikaciju kako bismo se pripremili za eru bez motora s unutrašnjim izgaranjem,' izjavio je Håkan Samuelsson, predsjednik i izvršni direktor kompanije Volvo Cars. 'Danas učvršćujemo i širimo svoju predanost na svjetskome vodećem tržištu električnih automobila. Kineska električna budućnost je ujedno i električna budućnost Volva.'
Volvo na Sajmu automobila u Pekingu učvršćuje svoju poziciju industrijskoga lidera u elektrifikaciji jer su svi izloženi automobili plug-in hibridi.
Ovaj događaj je ujedno prvi put da kompanija izlaže samo plug-in hibridna vozila tijekom sajma automobila. Jedinstven je i zbog toga što Volvo u isto vrijeme na pozornici izlaže svoja tri globalno dostupna SUV modela: XC90, XC60 i novi XC40. U Pekingu se isto tako prvi put predstavlja T5 plug-in hibridna verzija novoga modela XC40.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.