Model je nazvan "The Beast", a sa svojom radikalnom karoserijom izgleda pomalo kao Lamborghini Veneno kojeg je nacrtalo previše entuzijastično dijete
Na prvi pogled ova bizarna kreacija izgleda kao bizarna jeftina prerada svakodnevnog automobila, no radi se o nečemu mnogo ozbiljnijem i nečemu zbog čega će prave ljubitelje automobila "zaboljeti srce". Naime, ova kreacija iz Japana nastala je na osnovi legendarnog Lamborghinija Diabla.
Model je nazvan "The Beast", a sa svojom radikalnom karoserijom izgleda pomalo kao Lamborghini Veneno kojeg je nacrtalo previše entuzijastično dijete. Automobil je kreacija Value Progressa, japanske tvrtke poznate po preradama automobilima. Prema riječima kreatora, cilj je bio napraviti "super sportski automobil proizveden u Japanu koji će iznenaditi ljude svojim izgledom", i u tome su definitivno uspjeli.
Prilagođena karoserija ima vrtoglavi broj krila, krilaca, "aerodinamičkih komponenti" jasno inspiriranih japanskom automobilskom kulturom "bosozoku" poznatoj po ekstremnim preradama i bizarnim automobilskim kreacijama. Nijedan originalan dio karoserije Diabla nije ostao, preneseno je samo prednje staklo iz "nesretnog" Lamborghinija.
Izduženi prednji dio ima šiljati nos nalik ptičjem kljunu, s okomito naslaganim prednjim svjetlima, visoko postavljenim svjetlima za maglu, haubom s otvorima za zrak i pretjeranim spliterom. Ipak, prednji je dio "ništa" u odnosu na stražnji gdje jako prošireni blatobrani imaju teksturu poput origamija za koju se čini da nema praktičnu svrhu. Tu je i masovno stražnje krilo povezano s krovom središnjom perajom. Rep i difuzor ukrašeni s toliko peraja da ih je teško izbrojati, stvarajući potpuni vizualni kaos. Da bi sve bilo u stilu, The Beast ima osam okruglih stražnjih svjetala i četiri ispušne cijevi postavljene neobično visoko.
Sve ove ekstremne prerade čine The Beast punih 57 cm dužim i 36 cm širim od standardnog Diabla. Automobil je dugačak 503 cm, širok nevjerojatnih 240 cm i visok 126 cm, iako je sama visina krova tek 110 cm.
Eksterijer je obojen u "talijansko crvenu boju" s tamno sivim i ljubičastim detaljima. Tu je set sjajnih aluminijskih kotača dimenzija 19 inča sprijeda i 20 inča straga.
Ispod lude karoserije, "Zvijer" zadržava središnje smješteni 5,7-litreni V12 motor Lamborghini Diabla uparen s ručnim mjenjačem. Value Progress nije precizirao točnu varijantu automobila donatora, ali ovisno o verziji, izvorno je proizvodio između 492 i 603 KS. Iako nije jasno jesu li napravljene ikakve nadogradnje podvozja, Value Progress spominje "prvoklasni ovjes" i hvali se vrhunskom snagom kočionog sustava. U svakom slučaju, uz ovakav izgled performanse su u drugome planu, bez obzira koliko dobre bile.
Iako se ovo nekome može doimati lijepim, vjerujemo da će većina ljubitelja automobila osjećati veću tugu za uništenim Diablom od entuzijazma za ovom kreacijom. Stoga se nadamo da Lamborghini koji je žrtvovan za ovo nije bio u dobrom stanju prije pretvorbe .
Value Progress nije otkrio cijenu ni hoće li ovaj "super-superautomobil" završiti u prodaji, a ne zna se niti je li je nakon svih ekstremnih modifikacija uopće ostao legalan za vožnju cestom. U Europi sigurno ne bi prošao homologaciju.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.