Dionice prestižne te tvrtke prvi put će se pojaviti u javnoj prodaji, iniciran razvojem brendova unutar grupacije na globalnoj razini
Samozatajni Piero Ferrari, drugi i jedini živući sin pokojnog Enza Ferrarija i podpredsjednik tvrtke Ferrari, u središtu je pozornosti svjetskih medija. Jer, njegovo bogatstvo procijenjeno je na čak 1,3 milijarde eura od strane investicijske kuće Bloomberg iz New Yorka.
On posjeduje 10 posto dionica legendarne talijanske tvrtke specijalizirane za proizvodnju supersportskih automobila i jedan od najuspješnijih timova u Formuli 1 koja upravo prolazi fazu restrukturiranja. Sergio Marchionne, prvi čovjek Fiat Chrysler grupacije, kani izdvojiti Ferrari iz postojeće grupacije, a prodajom 17,2 milijuna dionica po 44 i 48 eura nastoji namaknuti dodatnih 50 milijardi dolara za daljnji razvoj marki Lancia, Alfa Romeo, Maserati, Jeep i Chrysler.
Nasljednik Piero Ferrari dobio je i godišnji bonus od 320 milijuna dolara u gotovini, od jedne od najprofitabilnijih automobilskih marki u svijetu, a vrijednosti tvrtke mogle bi dalje rasti što jer dobra vijest za sve nove i moguće ulagače u dionice. Ukupno je u prodaji 9 posto Ferrarija čija vrijednost je veća od deset milijarda dolara.
Piero Ferrari najavio je prodaju još u veljači, a to je prvi put u povijesti da su dostupne dionice Ferrarija "običnim smrtnicima". Zanimljivo je - on nije jedini dioničar milijarder, jer čak 24 posto udjela posjeduje talijanska obitelj Agnelli, nasljednica osnivača Fiata. A devet od deset najskupljih automobila ikad prodanih na aukcijana je marke Ferrari, ona je najuspješnija u povijesti Formule 1, a lojalnost kupaca veća je od 60 posto.
Tko je Piero Lardi Ferrari?
Piero Lardi Ferrari rođen je 1945. u Modeni. Njegova majka Lina Lardi bila je ljubavnica Enza Ferrarija, a s obzirom da u Italiji razvodi nisu bili legalni do 1975. njegov status nasljednika nije mogao biti legaliziran sve do 1978., odnosno do smrti Enzove prve supruge Laure. Pierov polubrat Dino preminuo je 1956. od neizlječive bolesti. Poslovnu karijeru Piero je započeo 1970. kao savjetnik u proizvodnji cestovnih automobila i voditelj trkaćeg odjela. Aspiracije prema utrkama otac Enzo mu je stopirao od rane mladosti, pa je i djelatnicima tvrtke bio naredio zabranu da maleni Piero ima uopće prliku sjesti u neki od automobila ili natjecateljskiih bolida ne bi li tako došao na ideju da postane vozač...
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.