Početna Off 197 pregleda

Nevjerojatno: Farovi za ovaj auto su skuplji od cijelog Lamborghinija

FOTO: Bugatti

Samo jedan dio karbonske haube stoji 50.000 eura, a okvir oko prednje maske, takozvani "horseshoe grille surround", dodatnih 80.000 eura...

Restaurator superautomobila i YouTuber Matt Armstrong izgradio je svoju reputaciju obnavljajući razbijene Lamborghinije, Porschee i Rolls-Royceove te ih vraćajući iz mrtvih uz veliku dozu hrabrosti i znanja.

U pokušaju da ponovno nadmaši samog sebe, u svom najnovijem videu odletio je u Miami kako bi pregledao olupinu jednog od samo 60 ikad proizvedenih Bugattija Chiron Pur Sport. No Armstrong je ostao šokiran kada je počeo prikupljati cijene dijelova koji bi mu mogli trebati za obnovu.

Pur Sport, ekstremna verzija Chirona s fiksnim stražnjim krilom i 1500 KS, vrijedi više od 3 milijuna eura, a ovaj konkretni primjerak nastradao je u sudaru s japanskim pick-upom čija je vrijednost bila manja od 10.000 eura. Vlasnik, influencer Alex G, prošao je bez ozljeda, ali automobil ne. Kad je Armstrong počeo prikupljati cijene potrebnih dijelova, uslijedio je pravi hladan tuš.

Ispostavilo se da farovi koštaju oko 150.000 eura, a prednji blatobrani još toliko. Samo jedan dio karbonske haube stoji 50.000 eura, a okvir oko prednje maske, takozvani "horseshoe grille surround", dodatnih 80.000 eura. Drugim riječima, samo bi farovi koštali više od cijelog rabljenog Lamborghinija Huracána, koji se u SAD-u može kupiti za oko 140.000 eura.

Author: Bugatti foto: Bugatti

Za Armstronga, koji je već obnavljao uništene Lamborghinije, Porschee i Rolls-Royceove, takve brojke su apsurdne čak i po mjerilima hiperautomobila. A to je tek početak. Karbonske obloge, zračni jastuci i unutrašnjost mogli bi ukupni trošak popravka podići u nebo, i to pod uvjetom da bi ih uopće mogao nabaviti.

Tu dolazimo do još jednog problema. Bugatti ne prodaje dijelove privatnicima ako se vozilo proglasi totalnim gubitkom. Tvrtka zahtijeva da se popravak obavi u Francuskoj, u njihovom certificiranom pogonu. To znači da Armstrong, čak i ako bi skupio sve dijelove, ne bi smio legalno dovršiti restauraciju.

Author: Bugatti foto: Bugatti

Unatoč svemu, automobil će završiti na aukciji putem Coparta, a Armstrong sada pita svoje obožavatelje treba li riskirati i pokušati ga kupiti. Njegovih više od pet milijuna pretplatnika jasno poručuje, pusti ga, to je financijsko samoubojstvo.

Usput, ako mislite da su dijelovi preskupi, pričekajte dok čujete za kredit. Vlasnik Alex G navodno mjesečno plaća 70.000 dolara za Chiron koji više ni ne može voziti. Svijet hiperautomobila očito ima svoja financijska pravila...

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.