Vozilo je navodno mjesecima stajalo na otpadu prije nego što se iznenadno zapalilo i izgorjelo
Vatrogasci Metro Fire iz Sacramenta oglasili su se na Twitteru kako bi privukli pozornost Elona Muska nakon što su gasili veliki požar koji je izazvao Tesla Model S na autootpadu koji se socijalizirao na rastavljanje skupih automobila. Vozilo je navodno mjesecima stajalo na otpadu prije nego što se iznenadno zapalilo i izgorjelo.
U objavi su vatrogasci istaknuli da nisu mogli premjestiti električni automobil na sigurno mjesto kako bi sam izgorio do kraja jer su ga blokirala druga vozila na otpadu. Zbog toga je prijetila velika šeta jer su u blizini goreće Tesle bili auti i plovila koji su unatoč svom stanju jako vriejdni, a među njima je bilo Ferrarija, Lamborghinija i Porschea.
Zbog intenziteta požara baterije i njihove sposobnosti da gore jako dugo, vatrogasne ekipe u mnogim slučajima odlučuju premjestiti električna vozila i zakopati ga u nešto što apsorbira toplinu, kao što je hrpa pijeska ili zemlje. Tako električna vozila mogu ostati zakopana tjednima dok sve ne izgori i vatra se ne ugasi.
U ovom slučaju, vatrogasci su koristili viličar kako bi otkrile donju stranu vozila i omogućili prskanje baterije vodom. Osim što je jako nezgodna, ova je metoda također opasna jer su vatrogasci u blizini dima koji može biti otrovan.
Crews responded for a vehicle fire at a high end auto dismantler. The vehicle was involved in an accident several months ago, and was sitting idle when it spontaneously caught fire in the yard. Crews are unable to move it to a safe location to burn out, the vehicle is blocked in… pic.twitter.com/8ShkbMEQUN
— Metro Fire of Sacramento (@metrofirepio) August 3, 2023
Još uvijek ostaje nejasno što je uzrokovalo požar. Automobil je bio na otpadu nakon što je uništen u poplavi na Floridi. U požaru nije bilo ozlijeđenih, no šteta je velika.
Iako su požari na električnim automobilima rijetku, mnogo su češće u središtu pažnje od ostalih požara na vozilima. Statistike pokazuju da klasični automobil ima mnogo veće izgleda za izbijanje požara, no takav će požar vatrogasci relativno lako ugasiti. gašenje požara električnih auta se mnogo puta pokazalo kao gotovo nemoguća misija i zato su oni mnogo opasniji.
Vrijedno je ponoviti da podaci upućuju na to da električna vozila zapravo imaju manje povlačenja po glavi stanovnika u vezi s požarom nego vozila s unutarnjim izgaranjem, iako su požari baterija intenzivniji i zahtijevaju nove tehnike za učinkovito gašenje.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.