Zastupništva Audija i BMW-a u Americi 'posvađala' su se u vezi s fotografijom novoga M4, na kojoj su se u pozadini automobila 'slučajno' pojavili krugovi koji podsjećaju na Audijev logo...
When you see it... https://t.co/t5C4ejMMBp
— Audi (@Audi) August 21, 2018
Sve je zapravo ispalo vrlo komično, jer su predstavnici BMW USA vrlo 'okrutno' odgovorili na Audijevu provokaciju.
Aludirajući na krugove u pozadini auta, iz Audija su retweetali BMW-ovu objavu i napisali 'When you see it...', engleski izraz koji se najčešće koristi u situacijama kada nešto vidimo, a poslije ne možemo 'ne vidjeti', odnosno zaboraviti. U BMW-u su smislili genijalan odgovor koji je na kraju i zaključio 'raspravu'.
We see it, where we usually do... in the rear view mirror.
— BMW USA (@BMWUSA) 22. kolovoza 2018.
Odgovorili su Audiju kako se to ('pojava' Audija iza BMW-a) događa najčešće 'pogledom u retrovizor' (aludirajući na to da su Audijevi modeli uvijek korak iza BMW-ovih). Sve u svemu, kratka ali smiješna rasprava službenih profila ovih njemačkih proizvođača zabavila je brojne korisnike Twittera i automobilske javnosti.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.