Neki proizvođači automobila vodili su borbu s isprobavanjem novih načina i tehnologija bojenja auta, a neki su pak čekali da se sve uhoda i tek onda usvojili nove standarde, kada bi oni već bili usavršeni.
Ferrari je jedan od proizvođača koji kreće u nove pionirske pothvate, a upravo isprobavaa novu tehnologiju bojenja, koja će smanjiti troškove energije, a zadržati istu kvalitetu boje. To je vrlo bitna stvar kod relativno skupoga proizvođača automobila s bogatom paletom boja.
Ferrari se udružio s tvrtkom PPG, kako bi postao prvi proizvođač automobila na svijetu koji će usvojiti novu tehnologiju bojenja ‘Low Cure Clear Coats’. To je sustav dvokomponentnih boja, koji dodaje i posebnom formulom dobiven bezbojni lak. Tako se automobil nakon bojenja može ‘zapeći’ na 100 stupnjeva, umjesto prijašnjih 150.
Ovaj sustav sadrži i novi učvršćivač koji poboljšava otpornost boje na vodu i ostale štetne tvari. Jedna od najbitnijih prednosti je niža temperatura sušenja. Nova tehnologija dozvoljava Ferrariju da ‘zapeče’ komponente načinjene iz karbona i ostale kompostne komponente s karoserijom.
Tako će se postići jednaka i savršena nijansa boje na svim dijelovima automobila. Nova tehnologija također omogućava proizvodnju ne manje od 61 boje temeljnog sloja. To se postiže kombiniranjem metalik temeljne boje sa sjajnim ili mat pigmentiranim bezbojnim lakom.
Ovo nije prvi put što je Ferrari usvojio novu tehnologiju bojenja. Postao je jedna od prvih tvrtki koje su predstavile boju na bazi vode, 2004. godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.