Novi šef Volkswagena Thomas Schäfer je u razgovoru za britanski magazin Car priznao da imaju problema s MIB3 infotainmentom i da su u njegovom razvoju napravljene greške
Kada je na tržište stigao Volkswagen Golf osme generacije gotovo svi su se složili: ovo je odličan auto s vrlo lošim infotainmentom. Ako se pita kupce infotainment je danas jedan od najvažnijih dijelova novih automobila, a kada to ne funkcionira kako treba, proizvođač je u problemima. A infotainment na Golfu definitivno nije funkcionirao kako treba, a mnogo bolje nije ni nekoliko godina i nekoliko softverskih poboljšanja kasnije. Novi VW Infotainment je loše zamišljen, spor, zapinje, pun grešaka ,a ponekad se i ruši.
Novi šef Volkswagena Thomas Schäfer je u razgovoru za britanski magazin Car priznao da imaju problema s MIB3 infotainmentom i da su u njegovom razvoju napravljene greške. U međuvremenu se taj infotainment sustav osim u Golfu počeo koristiti i u drugim modelima Volkswagena ali i u nekim modelima drugih marki VW grupacije poput Cupre i Škode.
"Znamo što moramo učiniti. Imamo informacije od naših kupaca, stručnjaka za ovakve sustave i novinara. Svi oni kažu da sustav nije dobar i da ga moramo poboljšati.", priznao je Schäfer.
A po svemu sudeći u poboljšanja Volkswagen kreće već ove zime. Šef Volkswagena je najavio da dolazi novi softver verzije 3.0 riješiti mnoge probleme poput brzine i funkcionalnosti sustava. No poboljšanja neće biti samo ograničena na softver. Schäfer je rekao da će poboljšati ili promijeniti i druge stvari poput dodirnih tipki na volanu. Ipak, za te promjene morat će se pričekati malo duže, vjerojatno do 2024. godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.