Škodin Kodiaq u Scout izdanju će svoje predstavljanje pred publikom imati na predstojećem salonu automobila u Ženevi
Scout je izvana prepoznatljiv po ekskluzivnim 19-inčnim aluminijskim felgama koje se neće nuditi uz standardnu verziju i sivim zaštitnim panelima ispred prednje i iza zadnje osovine. Tu su i adekvatne oznake na prednjim blatobranima.
Ono što Kodiaq Scout razlikuje od standardne verzije je pogon preko obje osovine (AWD - All Wheel Drive), koji se serijski nudi uz svaki od tri ponuđena motora i veći razmak karoserije od tla u iznosu od 194 milimetra.
Kupci će moći birati između dva benzinska i jednog dizelskog motora s dvije razine snage. Slabiji benzinski 1,4-litreni četverocilindarski TSI motor razvija 150 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9,8 sekundi i najveću brzinu od 197 km/h.
Snažniji dvolitreni TSI motor razvija 180 KS (ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8 sekundi i 207 km/h). Dvolitreni TDI motor u slabijem izdanju raspolaže sa 150 KS, a u snažnijem sa 190 KS. Kodiaq Scout 2.0 TDI sa 190 KS od 0 do 100 km/h stiže nakon 8,9 sekundi, a njegova najveća brzina iznosi 210 km/h.
Bez obzira na odabrani motor, u Škodi su veoma darežljivi kad se radi o razini standardne opreme među koju, između ostalog, spada i audio sustav s osam zvučnika. Sa standardnim paketom "Rough-Road" automobil je opremljen i adekvatnom zaštitom motora, što sugerira da će se prilično dobro snalaziti i na lošim podlogama.
U Škodi su već potvrdili da će Kodiaq uskoro ponuditi i u najsnažnijoj RS verziji, a očekuje se da će Česi u Ženevi predstaviti i redizajnirane verzije modela Rapid i(li) Citigo.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
VitoBH
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.