Početna Auto 1609 pregleda

Vozili smo redizajnirani Kadjar: Ništa, a sve novo

Prezentacija Renaulta Kadjara
Vidi galeriju 1/10
Na obroncima Moslavačke gore vozimo osvježeni Kadjar Na obroncima Moslavačke gore vozimo osvježeni Kadjar Na obroncima Moslavačke gore vozimo osvježeni Kadjar Na obroncima Moslavačke gore vozimo osvježeni Kadjar Na obroncima Moslavačke gore vozimo osvježeni Kadjar Na obroncima Moslavačke gore vozimo osvježeni Kadjar Na obroncima Moslavačke gore vozimo osvježeni Kadjar Na obroncima Moslavačke gore vozimo osvježeni Kadjar Na obroncima Moslavačke gore vozimo osvježeni Kadjar Na obroncima Moslavačke gore vozimo osvježeni Kadjar

Obnovljeni Kadjar napredovao je u svim područjima. Odlikuje se privlačnijim, elegantnim izgledom, istaknutim dinamičnim suvremenim linijama, ali pritom 'poštuje' konvencije dizajna SUV-a

Na obroncima Moslavačke gore isprobali smo osvježeni Renaultov adut u C segmentu SUV-ova. Naravno, riječ je o modelu Kadjar. Osvježenje izvana na prvu nije previše primjetno, no u Renaultu su se najviše potrudili oko detalja. Nova su LED dnevna, kao i LED svjetla za maglu, s novim okvirom, a potpuno nova je i prednja maska te cjelokupni donji dio branika. Straga je novi Kadjar gotovo nepromijenjen, novi su LED žmigavci i estetski otvori 'auspuha'.

Prezentacija Renaulta Kadjara | Author: Autostart foto: Autostart

Nezaustavljivi Jeepovi stigli u Hrvatsku, među njima i zvijer sa 707 KS Novo na tržištu Nezaustavljivi Jeepovi stigli u Hrvatsku, među njima i zvijer sa 707 'konja'

Unutrašnjost je značajno modernizirana i preobražena. Središnja konzola sa zaslonom infotainmenta spojena je s novim kontrolama ventilacije, a cijeli interijer prožet je kvalitetnijim materijalima s više kromiranih umetaka. Sigurnosni sustavi su više-manje ostali jednaki i na visokoj razini, a najveća novost redizajniranoga Kadjara su potpuno novi motori. U skladu su s najnovijim euronormama i troše još manje goriva.

Prezentacija Renaulta Kadjara | Author: Autostart foto: Autostart

Benzince pokreće 1,33-litreni motor sa 140 ili 160 KS, a dizelaše 1,5-litreni dCi sa 115 i 1,7-litreni dCi sa 150 KS i pogonom na sve kotače. Akcijska cijena u Hrvatskoj započinje sa 152.900 kuna putem Renault Financiranja, a redovni modeli (Limited, Bose i Black Edition) koštat će između 168.900 i 201.100 kuna za benzince te između 178.300 i 272.700 kuna za dizelaše

Prezentacija Renaulta Kadjara | Author: Autostart foto: Autostart

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.