Obnovljeni Kadjar napredovao je u svim područjima. Odlikuje se privlačnijim, elegantnim izgledom, istaknutim dinamičnim suvremenim linijama, ali pritom 'poštuje' konvencije dizajna SUV-a
Na obroncima Moslavačke gore isprobali smo osvježeni Renaultov adut u C segmentu SUV-ova. Naravno, riječ je o modelu Kadjar. Osvježenje izvana na prvu nije previše primjetno, no u Renaultu su se najviše potrudili oko detalja. Nova su LED dnevna, kao i LED svjetla za maglu, s novim okvirom, a potpuno nova je i prednja maska te cjelokupni donji dio branika. Straga je novi Kadjar gotovo nepromijenjen, novi su LED žmigavci i estetski otvori 'auspuha'.
Unutrašnjost je značajno modernizirana i preobražena. Središnja konzola sa zaslonom infotainmenta spojena je s novim kontrolama ventilacije, a cijeli interijer prožet je kvalitetnijim materijalima s više kromiranih umetaka. Sigurnosni sustavi su više-manje ostali jednaki i na visokoj razini, a najveća novost redizajniranoga Kadjara su potpuno novi motori. U skladu su s najnovijim euronormama i troše još manje goriva.
Benzince pokreće 1,33-litreni motor sa 140 ili 160 KS, a dizelaše 1,5-litreni dCi sa 115 i 1,7-litreni dCi sa 150 KS i pogonom na sve kotače. Akcijska cijena u Hrvatskoj započinje sa 152.900 kuna putem Renault Financiranja, a redovni modeli (Limited, Bose i Black Edition) koštat će između 168.900 i 201.100 kuna za benzince te između 178.300 i 272.700 kuna za dizelaše
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.