Najjači motor s četirima cilindrima u povijesti cestovnih automobila ugrađvat će se u skorašnje nove modele A 45 i CLA 45 AMG...
Fanovi i stručnjaci ovu su vijest čekali mjesecima. Mercedes-AMG je napokon potvrdio i objavio činjenice o novome motoru, koji će se ugrađivati u najmoćnije 'hothatcheve' iz Stuttgarta. Riječ je naravno o novoj A i CLA-klasi.
Agregat s oznakom M 139 iz dviju litri i četiriju cilindara razvija kolosalne 422 KS! Ne, ovo nije trkaći agregat koji vozi 1000 kilometara, već serijski koji bi trebao prevaliti stotine tisuća kilometara bez problema (uz redovno održavanje). Nevjerojatno je koliko je tehnologija inženjeringa napredovala, jer prije 20-ak godina nismo mogli ni zamisliti da bi automobil s 'običnim' četverocilindrašem mogao razvijati više od četiri stotine 'konja'.
Mercedes-AMG ovime je napravio pravo malo inženjersko čudo, a M 139 u 'S' varijanti svoju maksimalnu snagu razvija na 6750 o/min, uz 500 Nm okretnoga momenta (maksimalan između 5000 i 5250 o/min). 'Blokada' ovoga motora je na visokih 7200 okretaja, provrt cilindara znosi 83, a hod klipova 92 mm. Velika snaga postignuta je i uz twin-scroll dupli turbopunjač koji proizvodi do 2,1 bara tlaka. Masa cijeloga motora je 160 kilograma.
Mercedes-AMG je pripremio i 'pitomiju' inačicu istoga motora, bez oznake 'S', koji će razvijati 388 KS i 480 Nm momenta. Jedva čekamo vidjeti kako idu i zvuče budući Mercedesi A 45 i CLA 45 s ovim novim i revolucionarnim motorom...
Pogledajte naš test novog Porschea 911 (992):
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.