Početna Auto 1006 pregleda

Opelov električni auto Ampera-e ima najveći domet u klasi

1
Vidi galeriju 1/6
Opelov električni auto Ampera-e ima najveći domet u klasi Opelov električni auto Ampera-e ima najveći domet u klasi Opelov električni auto Ampera-e ima najveći domet u klasi Opelov električni auto Ampera-e ima najveći domet u klasi Opelov električni auto Ampera-e ima najveći domet u klasi Opelov električni auto Ampera-e ima najveći domet u klasi

Opel Ampera-e bi, prema najavama, bi mogla stajati 260.000 kuna i imati najveći domet jednim punjenjem baterije - 520 kilometara...

Prvi samo električnom strujom pokretani Opel, nazvan Ampera-e, prema svemu sudeći mogao bi revolucionirati električnu mobilnost. Opelova električna zvijezda omogućava domet veći od pet stotina kilometara, što je stotinjak kilometara više od dometa sadašnjih konkurentskih modela. Podaci su to izmjereni prema novome NEDC sustavu mjerenja potrošnje.

1 | Author: Opel foto: Opel

Dr. Karl-Thomas Neumann, predsjednik Opela, rekao je kako je ovaj auto samo početak Opelove ofenzive novih modela, kako onih s konvencionalnim motorima, tako i onih s električnim pogonom. Također je dodao kako Ampera-e pokazuje smjer razvoja Opela u budućnosti te je dokaz da je električna mobilnost već danas posve izvediva u svakodnevnoj uporabi, a da pritom nimalo ne zaostaje užitak u vožnji. To najbolje pokazuju tehničke karakteristike.

1 | Author: Opel foto: Opel

Snaga elektromotora je 150 kW, odnosno 204 KS, a okretni moment iznosi 360 Nm. Sve to Amperu-e čini izuzetno startnom. S mjesta do 50 km/h može ubrzati za 3,2 sekunde, a impresivna su i međuubrzanja. Naprimjer, od 80 do120 km/h Ampera-e ubrzava 4,5 sekundi. Podaci su to na razini Opelovih sportskih modela OPC, a najveća brzina elektronički je ograničena na 150 km/h. Za domet i performanse zaslužna je 60 kW-satna litij-ionska baterija koja se sastoji od 288 ćelija raspoređenih u osam modula. Cijeli baterijski sklop je u podnici vozila, a to štedi prostor i istovremeno jamči sigurnost. Za samo trideset minuta punjenja na brzome punjaču omogućit će još 150 kilometara dometa.

1 | Author: Opel foto: Opel

Opel će davati jamstvo do osam godina ili 160.000 kilometara za sustav baterije. Revolucionarni električni automobil ima doseg 520 km mjerenih na temelju NEDC ciklusa s punom baterijom, a prosječan bi domet trebao biti 380 kilometara. Naravno, u svakodnevnoj uporabi varirati će i ovisiti o ponašanju vozača u vožnji i vanjskim čimbenicima. Glede sigurnosti i udobnosti Ampera-e slijedi Opelovu strategiju korištenja tehnologije poznate iz klase luksuznih vozila, koje su sada na raspolaganju" široj publici" po pristupačnim cijenama, a dolazi s nizom sustava za pomoć u vožnji.

1 | Author: Opel foto: Opel

Ujedno se i idealno nadopunjuje na digitalno doba jer sve bitne operacije se izvode putem individualno podesivoga zaslona s pdijagonalom 10,2 inča. Infotainment sustav IntelliLink-e može integrirati kompatibilne pametne telefone putem sučelja Apple CarPlay i Android Auto. Tu su i značajke poput glasovne kontrole, sučelja USB i Bluetooth, a može se naručiti i ozvučenje Bose. I na kraju, korisnici Ampere-e uz pomoć sustava Opel OnStar samo pritiskom na gumb mogu stupiti u kontakt s osobnim savjetnikom koji može pomoći rezervirati hotelsku sobu, pronaći najbližu dostupnu stanicu za punjenje ili na parkiralištu davati upute.

1 | Author: Opel foto: Opel

Iako se čini kao daleka budućnost, ovaj vrhunski električni auto u redovnoj će prodaji u hrvatskim salonima biti već sljedeće godine.

1 | Author: Opel foto: Opel

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.