Unatoč tome što je prekriven naljepnicama u stilu QR koda, oblik novog Tiguana lako je prepoznati
Aktualni VW Tiguan je na tržištu više od šest godina i bliži se vrijeme za njegovog nasljednika. Svjetska premijera planirana je za ovu jesen, prodaja počinje u prvom kvartalu 2024. no Volkswagen je već sada odlučio javnosti predstaviti zakamuflirani automobil i otkriti mnoge detalje.
Unatoč tome što je prekriven naljepnicama u stilu QR koda, oblik novog Tiguana lako je prepoznati. Dizajn karakterizira više zaobljenih linija nego kod , a automobil je malo veći. Volkswagen je otkrio da je dugačak 455 cm, širok 194 cm i visok 164 cm dok je međuosovinski razmak ostao praktično isti s 268 cm. Unutrašnjost je prostranija nego kod prethodnika, a veći je i prtljažnik u koji stane 648 litara što je 33 litre više nego kod aktualnog modela.
Volkswagen je najavio i mnogo nove opreme. Tiguan će tako dobiti nova sjedala s masažom i ventilacijom s automatskim uključivanjem grijanja i hlađenja i nova HD LED Matrix koja mogu osvijetliti cestu do 500 metara ispred automobila. Svako prednje svjetlo ima 19.200 mikro-LED dioda kojima se može zasebno upravljati radi poboljšane prilagodljivosti. Straga je LED traka pune širine što je sve veća moda među novim Volkswagenima.
Iako slike interijera nisu objavljene, znamo da će manje verzije Tiguana koristiti infotainment od 12,9 inča, dok će one bolje opremljene imati zaslon od 15 inča kojeg smo već vidjeli u ID. 7. Za razliku od aktualnog modela zaslon neće biti integriran u središnju konzolu već će biti samostojeći. Također se zna da će instrumenti biti digitalni od 10,25", a Tiguan će dobiti i novorazvijeni head-up zaslon na vjetrobranskom staklu. Tu je također novi OLED zaslon za 4Motion Active Control postavljen na središnju konzolu. On olakšava odabir načina vožnje, ali i podešavanje glasnoće i ambijentalnog osvjetljenja.
Što se tiče pogona Volkswagen je otkrio da će Tiguan, kao i aktualni model, biti dostupan s benzinskim, dizelskim i plug-in hibridnim pogonskim sklopovima. Novi plug-in hibridni pogoni razvijat će 204 do 272 KS, uz električni doseg od 90 do 120 kilometara. Imat će i brže AC punjenje, ali i mogućnost još bržeg DC punjenja.
Kao i prije, Tiguan će biti dostupan u konfiguracijama s prednjim i pogonom na sve kotače. Posljednji detalj koji je VW podijelio odnosi se na evoluciju aktivne kontrole ovjesa kod Tiguana. Sustav poznat kao DCC Pro nudi se uz doplatu i sada ima adaptivne amortizere s dva ventila koji brže reagiraju kako bi omogućili mirniju vožnju. Tiguan bi također trebao biti sigurniji na skliskim cestama i udobniji smanjenjem osjetilnih vibracija zahvaljujući boljem izravnavanju karoserije pri prelasku preko neravnih površina.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.