Početna Auto 3286 pregleda

Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu

HONDA CR-V 1.6I DTEC 4WD LIFESTYLE NAVI
Vidi galeriju 1/18
Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu Tko ga jednom proba, ne pita za cijenu

Savršena mehanika, vrhunska upravljivost, sofisticirani infotainment, kirurška preciznost i grofovska unutrašnjost..., najveći su atributa jednog od rijetkih premiuma među crossoverima

Među sve popularnijim crossoverima sve je veća gužva i to ne bez razloga. To je segment koji godišnje raste i 30% i gdje se svako malo pojavi neki novi igrač. Sve se dramatično ubrzalo pred 8 godina kad su Japanci u engleskom Sunderlandu započeli proizvoditi Qashqai.

Bila im je namjera godišnje izbaciti s traka jedva 80.000 komada, no zanimanje je bilo senzacionalno. Na platformi kompakta (Nissan Almera) sazdali su napuhaniji, povišeniji, volumeniozniji i prostraniji auto, koji je odavao tek prizvuke klasičnog SUV-a.

HONDA CR-V 1.6I DTEC 4WD LIFESTYLE NAVI | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Ponudili su ga za iznimno jeftine novce i izazvali pravu pomutnju, nevjerojatnu potražnju... Već u drugoj godini s traka engleske tvornice silazilo je i preko 300.000 primjeraka. Čemu ovakav uvod za Hondu CR-V. Samo da bi ušli pod kožu ovim sve popularnijim autima i da bi shvatili njihov razvojni put.

Punih 10 godina prije Qashqaija to je isto učinila Honda s modelom CR-V, a još daleke 1994. Toyota je s RAV-om 4 utrla trag klasi. I dok se za Toyotu još i može kazati kako su prvi SUV zamislili kao masovni, ali tek nešto dotjeraniji i skuplji proizvod, u Hondi su od samog početka pokušali biti premium.

HONDA CR-V 1.6I DTEC 4WD LIFESTYLE NAVI | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Njihova je ideja bila sušta suprotnost Nissanovoj. Oni su sa svojim SUV-ovima, koji su bili bitno većih dimenzija od Qashqaija, odlučili ne proizvoditi «fake», nego pravi komad auta. Već prva generacija CR-V-a koketirala je s najboljim izdancima auto industrije i tome su ostali vjerni sve do danas.

4. generacija jednog od najstarijih SUV-ova uljepšana je novim odbojnicima, ispupčenjima i svjetlima, a twin turbo u 1.6 litarskom dizelašu omogućava 160 KS, a troši samo 6,6 l

Više manje povijest je znana, jer iznimno jednostavni Qashqai s početka priče na mala se vrata gurao u svijet velikih. Njegova posljednja generacija je i njegov najveći iskorak prema samom tehnološkom vrhu klase, onome kojeg je od prvog dana držala upravo Honda CR-V. I je li najizraženiji masprodukt SUV klase al pari s dosljednom Hondom CR-V?

HONDA CR-V 1.6I DTEC 4WD LIFESTYLE NAVI | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Kad imate prigodu oprobati i jedan i drugi auto, kad osjetite što sve pružaju i kakve su im vozne i ine osobine i dalje stoji da u Nissanu još moraju dosta žganci pojesti prije nego što i tu prepreku savladaju. Sve to nimalo ne umanjuje nevjerojatno eksplozivni napredak Qashqaija, ali Honda CR-V je i dalje sofisticiranija, udobnija, voznija, još uvijek veća, prostranija i nažalost bitno skuplja.

Nije to nikakva novost, no pitanje je jedino koliko napredak Qashqaija ugrožava i one najbolje u segmentu, poput Honde CR-V, BMW X3, Audija Q3, Mazde CX5, Toyote RAV...

HONDA CR-V 1.6I DTEC 4WD LIFESTYLE NAVI | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Sve su to razlozi zbog kojeg su u Hondi već nakon dvije i pol godine odlučili i vizualno i tehnološki osvježiti četvrtu generaciju SUV-a. Hondin crossover nastavlja u velikom stilu. Obnovljena CR-V savršeno ujedinjuje kvalitetu, sigurnost, prostranost, praktičnost, a od sada je dostupan i s najnovijim multimedijskom i sigurnosnom tehnologijom. Novi su prednji i stražnji odbojnici, redizajnirana je prednja maska, modernizirana su stražnja svjetla, a tu su i posve novi aluminijski naplatci.

Zanimljivo, Honda CR-V jedan je od rijetkih modela koji nije podlegao modnom hitu sveprisutne ledizacije svjetala. Ostali su vjerni klasičnom xenonu, a njihova je učinkovitost savršena!

HONDA CR-V 1.6I DTEC 4WD LIFESTYLE NAVI | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Omekšan, komforan ovjes, direktan upravljač, uz precizan šest brzinski mjenjač pružaju neizrecivo vozačko sladostrašće. Sve je ovdje savršeno, izbrušeno, precizno do bola. Amortizacija rupa i neravnina jednako onima najluksuznijih i najvećih limuzina. Uz sve to, ugoda u unutrašnjosti zahvaljuje se, ne samo navedenom i uporabom kvalitetnih materijala, već i super izoliranošću putničkog prostora, a jednako tako i moderniziranom 1.6 litarskom dizelskom turbaku.

Zahvaljujući twin turbu Japanci su mu digli snagu sa 120 na 160 konja, a pri tome su uspjeli očuvati i nevjerojatnu nisku potrošnju. I sve to uz težinu, bez putnika, od 1718 kg. Prosječna potrošnja na testu nije prelazila 6,6 l, a prosječne su nam brzine i na auto cestama i onim državnim bile neznatno iznad dozvoljenih.

HONDA CR-V 1.6I DTEC 4WD LIFESTYLE NAVI | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

I sve to uz stalni kontinuirani pogon na sva četiri kotača, koji daruje dodatnu sigurnost i poboljšanu upravljivost. Ubrzanja su kontinuirana i zadivljujuća i to od najnižih okretaja pa sve do 4000/min. Nema tu ni buke, a ni turbo rupe. Tek zagledanje u prometnu dozvolu ili tankanje na crpki otkriva kako je riječ o dizelu, a ne o benzincu.

Ovaj 1.6 litreni turbo dizelaš već je opjevan i u drugim Hondama, a sve to tim je fascinantnije jer ova je kompanija zazirala od pogona na plinsko ulje sve do pred 10 godina. Bili su vjerni benzinu i zadnji bastion među proizvođačima auta kojima dizel nije bio na repertoaru.

HONDA CR-V 1.6I DTEC 4WD LIFESTYLE NAVI | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

To su pravi atributi premiuma i to su razlozi ne samo njegove učinkovitosti i kvalitete, već nažalost i cijene od fascinirajućih 324.890 kn! Kako god, kad doživite iz prve ruke sve što daje, lakše ćete zaboraviti na vratolomne iznose koje za njega valja izdvojiti. No, pokušajte nakrcati i njegove konkurente sa svom tom silinom opreme, tehnoloških i infotaniment atributa i imat' ćete malo više razumijevanja.

HONDA CR-V 1.6I DTEC 4WD LIFESTYLE NAVI | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Oprema za sladokusce - daj svima svega

Lifestyle oprema uključuje sve što vam srce poželi, od 18 colnih alu kotača, preko sjedala u kombinaciji kože i alcantre, kamere za vožnju unutrag, Connect infotainment sistema, automatskog rada dugih svjetala koja imaju mogućnost automatske nivelacija.... Tu su i Xenon prednja svjetla te sjedala s električnim pokretanjem i lumbalnom potporom.

Unutrašnjost - sve vrišti od kvalitete

Ionako kvalitetni ugradbeni materijali sad su još kvalitetniji. Novi, sedam-inčni zaslon dolazi već u serijskoj opremi. Osjetljiv je na dodir i izgleda sjajno, a sve kontrole na njemu su jednostavne i pristupačne. Opremljen je serijskim navigacijskim sistemom renomiranog Garmina. Položaj sjedenja nudi odličan pogled na cestu bez osjećaja prevelike povišenosti, boljke većine SUV vozila, mjesta ima napretek.

Najprostraniji u klasi

Prtljažnik od 589 l jedan je od najvećih i čini novu Hondu jednim od najprostranijih auta u klasi. Mjesta u unutrašnjosti ima napretek, kako sprijeda tako i straga.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.