Početna Auto 7080 pregleda

Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije

Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije
Volkswagen Passat osme generacije je redizajniran i sada je među najnaprednijim autima srednje klase. Sve novosti isprobali smo među prvima u Europi na testnim vožnjama u Njemačkoj
Vidi galeriju 1/14
Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije

Volkswagen Passat iz osme generacije redizajniran je i sada je među najnaprednijim autima iz srednje klase. Sve novosti isprobali smo među prvima u Europi, na testnim vožnjama u Njemačkoj

Volkswagen Passat već godinama jeu Europi najprodavaniji automobil iz srednje klase. Ove godine je iz tvornice izašao jubilarni, 30-milijunti primjerak, što ga svrstava među najprodavanije automobile svih vremena na svijetu. Stoga su u Volkswagenu i redizajn shvatili više nego ozbiljno. Koliko ozbiljno uspjeli smo se uvjeriti među prvim novinarima u Europi, na testnim vožnjama u okolici Frankfurta.

Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije | Author: Auto start foto: Auto start

Izgled nije previše 'diran', dobitna formula se ne mijenja, Passat je uvijek privlačio svojim diskretnim i pomalo konzervativnim izgledom, a tako je i u ovoj generaciji. Mnogo više pažnje konstruktori su posvetili tehnologiji. Passat je tako dobio nove motore, a najvažniji za hrvatsko tržište je 2.0 TDI, koji je potpuno prerađen.

Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije | Author: Auto start foto: Auto start

Sada nosi oznaku 2.0 TDI Evo, ima dva katalizatora, troši manje goriva i ispušta mnogo manje štetnih plinova. Njegova snaga je 150 KS. Obnovljena je i plug-in hibridna verzija GTE koja sada razvija 218 KS i ima 'električni' doseg veći 30 %. On je sada 56 kilometara, prema  novome ciklusu mjerenja WLTP-u  (70 km po starome ciklusu).

Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije | Author: Auto start foto: Auto start

Kompletna ponuda motora sada se sastoji od četiri dizelaša snage 120, 150, 190 i 240 KS, tri benzinca sa 150, 190 i 272 KS te već spomenutog GTE hibrida. Volkswagen je mnogo radio i na samom doživljaju vožnje. Modifikacijama ovjesa osjetno su smanjene vibracije u vožnji što smanjuje umor na dužim putovanjima.

1 'ZVIJER' Dostavni Volkswagen Caddy s 500 KS noćna je mora za superaute

Poboljšana su i sjedala, a nudi se i adaptivni ovjes. Novost su i LED Matrix svjetla koja poboljšavaju vidljivost tijekom noći i automatski se prilagođavaju ostalom prometu da bi se izbjeglo zasljepljivanje drugih vozača. Passata je zaista ugodno voziti ili u automobilu biti samo putnik.

Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije | Author: Auto start foto: Auto start

Unutrašnjost donosi mnogo novosti. Digitalni instrumenti su potpuno novi, nude više mogućnosti, bolju preglednost i kvalitetu zaslona. Infotainment sustav je potpuno promjene, donosi novo jednostavnije sučelje i mnogo više funkcija. Novi Passat je čitavo vrijeme spojen na internet i tako donosi niz novih praktičnih funkcija. Ljubitelje glazbe razveselit će novi premium audio sustav marke Dynaudio snage čak 700 W.

Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije | Author: Auto start foto: Auto start

Kao prvi Volkswagen Passat donosi razinu autonomne vožnje razine 2,5, sustav Travel Assist. To znači da automobil u mnogim situacijama, posebno na autocestama može voziti potpuno samostalno.

VW Golf 8 NAJAVA Ovako će izgledati unutrašnjost novoga Volkswagena Golfa

Vozač mora držati ruke na volanu, no upravljanje, davanje gasa i kočenje automobil će obavljati sam. To je u stanju pri brzinama od 0 do 210 km/h, a automobil sam prepoznaje ograničenja brzine, približavanje zavoju ili skretanju te tada sam prilagođava brzinu. Sustav smo isprobali na probnim vožnjama i radi zaista izvrsno te je pravo olakšanje pri vožnji u gužvama ili kolonama.

Vozili smo novi Passat: Tajna napretka je ispod karoserije | Author: Auto start foto: Auto start

Osnovna razina opreme neće imati oznaku, taj Passat zvat će se jednostavno Passat, a iznad nje bit će smještene razine Business i Elegance koje će biti moguće oplemeniti sportskim R-Line dodacima. Volkswagen će za početak prodaje ponuditi i specijalnu seriju R-Line Edition u samo 2000 primjeraka od kojih nekoliko dolazi i na naše tržište. Prodaja počinje tijekom rujna, a cijene se još ne znaju.

Volkswagen Corrado G60 LEGENDE Ovo je 5 legendarnih Volkswagena koje smo zaboravili

 

Pogledajte naš test luksuzne Toyote Camry:

Auto start YouTube kanal | Author: Auto start foto: Auto start

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.