Iako je u Europi hit, MG4 se ne prodaje dobro u Kini. To objašnjava zašto je nasljednik stigao za samo tri godine
Kinezi su nevjerojatno brzi u razvoju novih modela pa samo tri godine nakon premijere MG4 već dobivamo potpuno novi model. Nova generacija jednog od najprodavanijih modela MG-a u Europi, viđena je prvo jučer na fotografijama koje je objavio regulator u Kini, a danas je MG objavio i svoje službene fotografije.
Nova generacija MG4 je veća od prethodne verzije i ima potpuno novi dizajn. Automobil je dugačak 440 cm, širok 184 cm, visok 155 cm i ima međuosovinski razmak od 275 cm. Usporedbe radi, prethodni MG4 je 11 cm kraći, i 3 cm niži te ima 4 centimetra kraći međuosovinski razmak.
Novi automobil ima potpuno novi prednji dio, vrata i stražnji kraj, a "staklenik" (struktura između A i C stupova) je preuzet od prethodnika i prerađen. Cjelokupni dizajn izgleda kao da je MG dobio inspiraciju od MG3 i nekih elemenata iz Cyberstera. Naime, straga MG4 ima široku svjetlosnu traku, a svjetla su u obliku strelice, poput onih na MG Cybersteru.
Za sada je otkriveno da novi MG4 pokreće električni motor TZ180XS1001 najveće snage od 163 KS, a maksimalna brzina automobila je 160 km/h.U budućnosti će sigurno uslijediti i snažnije verzije. Masa praznog vozila je 1.485 kg. Za usporedbu, trenutačni MG4 ima malo jači motor od 170 KS, ali je i mnogo teži, s masom praznog vozila od 1.641 kg. Baterija će imati litij željezo fosfatnu kemiju (LFP), a kapacitet još nije objavljen.
Sve ove informacije je otkrilo Ministarstvo industrije i informacijske tehnologije (MIIT), koje svaki mjesec objavljuje popis novih vozila za homologaciju. Nijedan se automobil ne može prodati u Kini bez odobrenja MIIT-a, a uvrštavanje na popis jedan je od posljednjih koraka prije nego što automobil izađe na tržište.
Iako je u Europi hit, MG4 se ne prodaje dobro u Kini. Počeo je s isporukama sredinom 2022. i imao je kratkoročni uspjeh, koji je ubrzo splasnuo zbog ogromne konkurencije. U veljači je MG4 u Kini prodan u samo 13 primjeraka. Stoga je (pre)rani dolazak nasljednika vjerojatno reakcija na stanje na Kineskom tržištu gdje se ovaj MG pokušava izboriti protiv konkurenata kao što su BYD Dolphin, Wuling Bingo ili Geely Xingyuan.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.